חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

הותר לפרסום: נעצרו 13 חשודים בניהול והפעלת בתי בושת בגוש דן

לפני זמן קצר (שלישי) הותר לפרסום כי במסגרת המלחמה בתופעת העסקת נשים בזנות, עצרה הבוקר משטרת ישראל 13 חשודים המעורבים בניהול והפעלת רשת בתי בושת בגוש דן לאורך שנים, סרסרות והבאת אדם לידי מעשה זנות, הלבנת הון והעלמת מיסים בהיקף של מיליוני שקלים.

משטרת ישראל מנהלת מזה כשנה חקירה סמויה בהיבט פלילי וכלכלי, בשילוב זרועות ובשיתוף פעולה הדוק עם גורמי רשות המיסים והפרקליטות האזרחית והפלילית של מחוז ת״א, נגד תופעות של ניהול בתי בושת, העסקת נשים בזנות, הלבנת הון והעלמות מיסים בהיקפים של מיליוני שקלים. עם שחר הפכה החקירה לגלויה, כששוטרי משטרת ישראל מצויידים בצווי חיפוש ומעצר , פשטו על דירות החשודים ועסקיהם ועצרו 13 חשודים לחקירה. מהמשטרה נמסר כי גל מעצרים נוסף צפוי בהמשך.

עפ"י החשד, החשודים פעלו בשיטתיות, כל אחד על פי חלקו ותפקידו, תוך ניהול והפעלת רשת מסועפת, ברורה והיררכית, בה שלט ביד רמה החשוד העיקרי, תושב גוש דן בן 70, אשר לאורך שנים, הפך את ניצולן של נשים במתן שירותי זנות וסרסרות לדרך חיים, תוך שהוא מבצע גם עבירות חמורות של הלבנת הון והעלמת מיסים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הפשיטה של כוחות המשטרה והגורמים השותפים, נתפסו נכסים, בתים, מבנים כגון בתי הבושת, רכבים וחשבונות הבנק, אשר שימשו על פי החשד, לביצוע הפעילות הפלילית וכן הושגו כפירות מפעילותם הפלילית של המעורבים.

בכוונת משטרת ישראל לבקש מבית המשפט לחלט את כלל הנכסים שנתפסו.

כאמור הבוקר (שלישי) נעצרו 13 החשודים לחקירה במשטרת מרחב דן והם יובאו במהלך היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

קצין אגף החקירות והמודיעין במרחב דן, סנ"צ רונן שמרי, צילום: דוברות המשטרה

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח