בידורמבזקים

גברי בנאי בקללה "עסיסית" בשידור חי ברדיו, השדרן נותר המום

שדרן הרדיו "גלי ישראל" שרון גל יצר הבוקר (שלישי) קשר טלפוני עם שחקן "הגשש החיוור", גברי בנאי על מנת לקבל את תגובתו לפרסומים בתקשורת בנוגע לכוונתו להקריא מכתבי מחבלים באירוע של ארגון השמאל "מחסום ווטש" לרגל יום זכויות האדם הבינלאומי שיתקיים בסינמטק בתל אביב.

לתגובה של גברי לא ציפה השדר שנותר המום.

בשיחה אמר גל לגברי כי הוא בשידור חי ברדיו "שרון גל, שידור חי רדיו דרום, גלי ישראל, ערוץ 20, פייסבוק, חצי מיליון אנשים מאזינים לך עכשיו". גברי ענה לגל, "לא, לא, חבר'ה עזבו אותי" אך גל התעקש לשמוע את תגובתו, "לא, אבל במשפט, אתה הולך להקריא מכתבי מחבלים בסינמטק, אני מנסה להבין מה העניין"…אז ענה גברי לשדרן, "לך תזד**ן" וניתק לו את השיחה בפנים. האזינו לקטע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

10 תגובות

  1. הנה עוד הוכחה שכול משפחת בנאי יצאה מ כוס מסריח חזרו לשם ותנו לנשום אוויר נקי בלי הטינופת שלכם

  2. הוא לא מקריא כלום.אגדה.
    אם איזה אדיוט היה דוחף לי מקרופון בכח
    היה חוטף תביעה+קללות.
    מה זו האלימות הפשיסטית הזו?

  3. מה מצפים ממי ש- "מבין לליבם" של רוצחים? השמאל הפרוגרסיבי יצא מכלל שליטה. הן בארה"ב (אנטיפה, משפטים המבוססים על שקרים שמטרתם הרס חייו של אדם שלא מסכימים איתו פוליטית, ועוד) והן בישראל.

  4. למה מי זה גברי? הגרוע מבין שלישיה עתיקה ולא רלוונטית יותר. משפחת בנאי הופכים עצמם למאוסים עם הבגידה הבלתי פוסקת שלהם. עוד אפס מאופס

  5. למה מי זה גברי? הגרוע מבין שלישיה עתיקה ולא רלוונטית יותר. משפחת בנאי הופכים עצמם למאוסים עם הבגידה הבלתי פוסקת שלהם. עוד אפס מאופס

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח