צרכנות

רשת הגנה

אנו עושים כל מה שנחוץ בשביל להגן על הילדים שלנו ולא נחסוך בדבר על מנת להבטיח שהם יהיו מוגנים לחלוטין בבית ומחוצה לו. ישנן דרכים שונות שבאמצעותן ניתן להגן ולשמור על הילדים, כך שהם יוכלו להמשיך לגדול בשקט בסביבה מוגנת לחלוטין. הבית הוא אחד המקומות שבו הילדים מבלים שעות רבות ביממה. הם משחקים בחדר שלהם ובחדרים אחרים בבית, רצים, משתוללים ונהנים. על מנת להפוך את הבית לבטוח יותר, יהיה עלינו למגן אותו.

הרשת שמגנה על כולם

את ההגנה ניתן לבצע על ידי התקנה של רשת הגנה שתפקידה הוא כפול: למנוע מהילדים נפילה ממקום גבוה וגם למנוע חדירה של חרקים ומעופפים דרך החלון. רשתות לחלון הן לא דבר חדש וניתן לראות רשתות בבתים רבים כבר עשרות שנים. התקנה רשת נגד חרקים תמיד תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר והיא מומלצת בכל מקרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה חדש בתחום הרשתות?

כיום ניתן להגן על הילדים בצורה טובה יותר והרבה יותר יעילה. התקנה רשת ביטחון ייחודית היא אחת הדרכים הנכונות ביותר נקוט בהן וכדאי לברר אודות המוצר החדשני. רשת ההגנה היא שילוב מנצח שמביא לרמה אחרת של הגנה. היא מסוגלת למנוע נפילות ועמידה גם במשקלים גבוהים (עד 100 ק"ג). החשיבות במקרה זה היא בעלת משמעות רבה ומומלץ לפנות לחברה שמבצעת את ההתקנה בהקדם.

ההגנה הכפולה גורמת גם לחיסכון אסתטי בבית ולהסרה של כל מיני גורמים מיותרים כמו רשתות אשר רק מכבידות על המראה. ככל שמדובר על רשת הגנה תקנית תוכלו להיות בטוחים לגמרי שהמצב בשליטה מלאה ולהפסיק לחשוש לגורל הילדים שלכם. הפטנט הייחודי תופס תאוצה ורבים בוחרים בו על מנת למגן את הבית מפני חרקים.

החרקים שחודרים לכל בית

חרקים רבים נוטים לחדור לבתים על מנת למצוא שם את מה שהם צריכים, על מנת לשרוד, להתקיים וגם להמשיך להתרבות למורת רוחנו. אם מדובר על יתושים (או יתושות, ליתר דיוק), הן יחפשו קורבנות ראויים לעקיצותיהן. גם מעופפים אחרים לא יבחלו במאמצים לחדור לבית והשיטה הטובה ביותר למנוע זאת מהם היא התקנה של מכשול פיזי. רשת איכותית תעצור אותם ותמנע מהם לממש את רעיון הכניסה לתוך הבית.

ההתקנה של רשת תמנע מאתנו לעשות שימוש בפתרונות אחרים שהם לאו דווקא בריאים כמו למשל  הזמנה של ריסוס שמצריך פינוי מהבית וגן מזיק מאוד לסביבה. הרשתות הישנות עבדו ביעילות רבה אך בשלב כל שהוא הן החלו להיקרע ולהחליד. שימוש ברשתות הגנה חדישות תוודא שאף חרק לא יכנס אליכם הביתה, וזאת מבלי לחשוף את שאר בני הבית לחומרים רעילים ומזיקים המצויים בריסוס.

מהו הסיכוי לנפילה מקומה גבוהה?

על פי הסטטיסטיקה, מתרחשות מידי שנה עשרות נפילות של ילדים מחלון הבית. הנפילות הללו מסתיימות לעיתים באסון ופציעה חמורה. היות שמדובר על ילדים קטנים, פעילים וסקרניים למדיי, הם עשויים להיות בלתי צפויים, לנסות כל מיני דברים חדשים כמו טיפוס על החלון, כאשר הם אינם  מודעים למצבי סכנה שאליהם הם חשופים. לא משנה כמה פעמים נאמר להם ונזהיר אותם לגבי דברים מסוכנים, ברגע האמת לא תמיד נהיה שם על מנת להשגיח עליהם.

מצב זה מביא אותנו למסקנה שצריך לנקוט בדרכים נוספות ולמגן את הבית מפני נפילות של ילדים. אין זה משנה אם אתם גרים בקומה הראשונה או בקומה השישית. רשת ההגנה תבטיח את הבטיחות הראשונית שהילדים זקוקים לה. היא קלה מאוד לתפעול וניתן להתקין אותה על כל תריס חשמלי שקיים. היא חזקה וקשיחה אך עם זאת בעלת רמת שקיפות גבוהה מאוד. ניתן גם לשדרג את הרשת על ידי תוספת תשלום ולבחור בחומר בעל שקיפות גדולה אפילו יותר.

מה עושים במקרה של שריפה?

רשת ההגנה קלה מאוד לניתוק ואפשר לעשות זאת תוך כמה שני  בפעולה פשוטה מאוד. במקרה חירום של שריפה או הצפה כל מה שצריך זה לנתק את המערכת ולפתוח את החלון. אם אתם גרים במקום אשר מועד לחרקים כמו למשל באזורים כפריים או בסמוך למקור מים כל שהוא, כדאי להתקין את הרשת ולמנוע את הגעתם של החרקים מלכתחילה. גם במקרה שמי מבני הבית רגיש או אלרגי לאבקנים, מומלץ להתקין רשת הגנה שמסוגלת למנוע כניסה של אבקנים לבית.

לגבי תחזוקה אין כל צורך להיות מודאגים, התקנת הרשת לא מצריכה כל סוג של תחזוקה וניתן להשתמש בה ללא כל חשש במשך תקופה ארוכה מאוד. במידה ומתרחשת תקלה כל שהיא אז אפשר לפנות לחברה שהתקינה את הרשת שתשלח טכנאי מוסמך על מנת שיטפל בתקלה ויחזיר את המצב לשגרה.

לא כדאי לנסות לתקן לבד

כאמור במקרה של תקלה יש להזמין בעל מקצוע ולא לנסות לטפל בתקלה לבד. תיקון עצמאי עלול לגרום לפציעה או לפגיעה במכשיר ולא כדאי לעשות ניסויים. בכל מקרה יש להזמין רק טכנאי מנוסה ולבקש ממנו חשבונית על כל מה שנעשה במהלך התיקון.

Back to top button