חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: "נדהמתי. לא מדובר בביטחון אלא בהפקרות ביטחונית"

יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו" ושר הביטחון לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן אמר היום בישיבת הסיעה "אני חייב לציין שמה שנדהמתי לשמוע בימים האחרונים זה שטף דיבורים בלתי פוסקים על המערכה הקרבה ובאה. זה בא מכל כיוון מכל גורמי הקואליציה. תדרוכים הדלפות ובנושא הזה אני רק יכול להגיד לא מדובר בביטחון אלא בהפקרות ביטחונית."

הוא הוסיף כי "גם הקיצוץ אתמול בממשלה של יותר מרבע מליארד שקל מתקציב הביטחון מדובר בהפקרות בטחונית. גם ההתקפה הברוטלית הנוספת של שר החינוך כנגד לובשי מדים היום, במקרה הזה נגד הפרקליט הצבאי הראשי, זו גם הפקרות ביטחונית. הקשבתי היום לשרים בנט ושקד, גם כאן אין שום קשר לא לאחריות ולא לביטחון. זאת פשוט תופעה ידועה מזמן- אנשים נכנעו ללחצים ונדבקו לכיסאות. אין ספק ששני השרים נכנעו ללחצים ולא היו מסוגלים להיפרד מהכיסא. מי שרצה לדעת את האמת מה קורה ומה היה מאחורי הקלעים של הבית היהודי שיקשיב לבצלאל סמוטריץ', רק אתמול בראיון לערוץ 7 אמר סמוטריץ': "צריך לומר את האמת, בנקודת הזמן הזו אנחנו לא רואים תועלת בקיומה של הממשלה הזו״.

היום בטוויטר שלו אחרי מסיבת העיתונאים של בנט ושקד כתב אותו סמוטריץ': "עכשיו אפשר כבר לגלות את הסיבה האמתית- החלטנו לא להתפטר כדי שדינה זילבר לא תחזור להופיע בכנסת".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מה הקשר בין זה לבין ביטחון?! אני לא הבנתי. אבל הבנתי דבר אחר- הביטחון לא מעניין את הממשלה הזאת. אחריות היא מילה לא רלוונטית בהקשר של בנט ושקד. מדובר בהישרדות פוליטית נטו. מדובר בחוסר יכולת לוותר על הכיסא. זאת ממשלת ימין רק בדיבורים, ואנחנו רוצים ממשלת ימין במעשים." סיכם ליברמן.

Back to top button