חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

אבי בניהו: "בנט חייב לחזור בו מיד מהאמירה האומללה"

דובר צה"ל לשעבר, תא"ל (מיל') אבי בניהו התייחס היום (שני) להודעת השרים בנט ושקד ואמר כי "מבחינה פוליטית בנט ושקד נהגו נכון כשחישבו מסלול מחדש ולא הגישו את גרונם לשחיטה פוליטית לבנימין נתניהו שהיה מאשים אותם בהפלת ממשלת ימין ו"לוגם" להם את המנדטים בגין הפקרת הביטחון וכו׳. מנגד, בנט הופך ל"שר ביטחון גולה" וינהל קמפיין "בנט-ישראל חוזרת לנצח".

בניהו הוסיף כי "שר החינוך, חבר הקבינט, יו"ר הבית היהודי והטוען לכס שר הביטחון נפתלי בנט חייב לחזור בו מיד מהאמירה האומללה שחיילי צה"ל חוששים יותר מהפצ"ר האלוף שרון אפק מאשר מסינואר ראש חמאס." והסביר כי "זו בכלל צריכה להיות דרישה אולטימטיבית לא שלי ושכמותי אלא של שותפתו , שרת המשפטים איילת שקד ויפה שעה קודם. כל שאני זוכר זוהי הפעם הראשונה שהרמטכ"ל אייזנקוט יוצא נגד אמירה של שר בממשלה נגד אלוף בצבא. זה אומר שהם עם הפוליטיקה שלהם הצליחו להטריף אותו ולסובב לו את הגויאבה.. האם קיבל אישור שר הביטחון החדש להודעה? נראה לי שלא שאל.. כמה אפר לספוג??"

כזכור, הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט אמר בפתח ישיבת פורום המטה הכללי: "גאה בלוחמי צה"ל שעומדים על משמרתם, פועלים בנחישות ובמחויבות רבה בכל גזרות הלחימה ומגנים על תושבי מדינת ישראל. הפרקליטות הצבאית היא חלק מעוצמתו של צה"ל ומסייעת לו כתף אל כתף עם המפקדים והלוחמים לממש את יעודו המבצעי ולנצח במלחמה. האלוף שרון אפק ממלא תפקידו במקצועיות ובהצטיינות שזוכה להערכה בצה"ל ומחוצה לו. יש להשאיר את צה"ל מחוץ לכל ויכוח פוליטי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אבי בניהו. צילום: טוויטר

2 תגובות

  1. אביל'ה מתוק אף פעם לא היית העיפרון הכי מחודד בקלמר.
    נמאס מהיועמשי"ם על כל פיפס
    בנט צודק – וזה שווה חיים

Back to top button