חדשות הארץמבזקים

אישום: חטף בת 16 ואנס אותה בשטח מבודד סמוך לשגב שלום

פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני זמן קצר (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד חליל רביעה, תושב הדרום בן 33, בגין עבירות של אינוס, חטיפה ומעשים מגונים שביצע כלפי קטינה בת 16.

על פי עובדות כתב האישום, ביום 15.9.18, בסמוך לשעה 23:15, שהתה המתלוננת בפארק בבאר שבע, סמוך לביתה, יחד עם דודתה. בסמוך אליהן, ישב הנאשם עם חבריו והם שמעו מוסיקה רועשת.

בשלב כלשהו, ניצת ויכוח בין המתלוננת ודודתה לאחת הבנות שישבה לצידו של הנאשם, זאת לאחר שהן ביקשו ממנה להנמיך את המוסיקה, והוויכוח החל להתלהט. הנאשם, אשר היה עד לוויכוח, פנה אל המתלוננת והציע לה להסיע אותה לביתה ברכבו. המתלוננת הסכימה, נכנסה לרכב והתיישבה בכיסא הנוסע בסמוך לנאשם אשר נהג ברכב. באותה העת ישב במושב האחורי אחר שאינו ידוע למאשימה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיד לאחר מכן, נעל הנאשם את דלתות הרכב ואמר למתלוננת כי ייסעו תחילה יחד לשגב שלום להוריד את האחר ולאחר מכן יחזירה לביתה.

בהגיעם לשגב שלום, ירד האחר מהרכב והנאשם נסע עם המתלוננת לשטח פתוח ומבודד סמוך לשגב שלום. הנאשם עצר את הרכב, יצא ממנו לשוחח בטלפון וכאשר חזר לרכב, אנס את המתלוננת וביצע בה מעשים מגונים בכוח, תוך כדי שהתעלם מבכיה ותחנוניה של המתלוננת כי יחדל ממעשיו. המתלוננת התנגדה למעשיו של הנאשם והיכתה בידה על חלון הרכב, ובתגובה הנאשם סטר על פניה.

לאחר האמור, הנאשם החזיר את המתלוננת לביתה בבאר שבע בסמוך לשעה 04:00 לפנות בוקר.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay
Back to top button