חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

האלוף במיל', מפקד פיקוד דרום לשעבר מקים מפלגה חדשה בראשותו

האלוף במילואים ד"ר יום טוב סמיה נשא השבוע נאום בפני גימלאים במפגש של מכללת ההסתדרות בחיפה.

בהרצאתו ציין האלוף מיל' ד"ר יום-טוב סמיה שהוא מכין תכנית לשינוי השלטון בישראל, לאור המצב במדינה. האלוף מיל' ד"ר יום-טוב סמיה נשא הרצאה מרתקת על המצב במדינתנו בה ניתח יום-טוב עם אזמל חד את הרקע לצורך במנהיגות של אמת. "הפצצה המתקתקת" המאיימת על קיומה של המדינה אינה האויב מבחוץ. עם מערכת ביטחונית ומנהיגות אמיתית אשר נתניהו וליברמן אינם מספקים אותה (הדברים נאמרו יממה לפני התפטרותו של ליברמן), מדינת ישראל יכולה לעמוד מול כל אויב מבחוץ. האיום הוא בבית ! הפצצה הזו מורכבת ממטען עיקרי שהוא הפערים והקצנות בחברה הישראלית והנפץ שלה הוא המנהיגות הכושלת! בדיוק מאותן סיבות בגינן חרב הבית השני. ממשלה חזקה מתווה אסטרטגיה ומגדירה לצבא מטרות. ממשלה חסרת אסטרטגיה נתלית בהמלצות הצבא ומסתתרת מאחוריהן".

האלוף במילואים ד"ר יום טוב סמיה הוא יליד הארץ. סמיה נולד במעברת פרדסיה, שביעי מבין שמונה אחים להורים יוצאי לוב, ועד גיל חמש גדל באוהל. בהמשך עברה המשפחה לשכונת נאות הרצל בנתניה, שם גדל והתחנך. כיום הוא מתגורר בתל אביב, אב ל4 ילדים וסב ל-2 נכדים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סמיה שירת במשך 29 שנים בצה"ל בתפקידים רבים וחשובים. בספטמבר 1997, בגיל 43, הועלה לדרגת אלוף ומונה לאלוף פיקוד הדרום. לאחר שחרורו סמיה המשיך לשרת במילואים כסגן מפקד פיקוד הדרום עד 2015. לאחר שחרורו סמיה הקים את הזרוע לאנרגיה ירוקה בחברה לישראל ושילב פעילות למען הקהילה.

סמיה סיים לימודי תואר ראשון באוניברסיטת תל אביב, ואחר כך תואר שני במדע המדינה וביטחון לאומי באוניברסיטת חיפה והמכללה לביטחון לאומי , וכן הוא בעל תואר שלישי, דוקטור למדע המדינה וסוציולוגיה ארגונית, באוניברסיטת חיפה.

במרץ 2017 החליט להתפקד למפלגת העבודה. עם התפקדותו למפלגה הקים את עמותת אלמא – "אזרחים לקידום מנהיגות אמת" אשר מטרתה העיקרית היא לסייע להקמת קואליציה ממשלתית מורחבת ללא מפלגות קיצוניות מימין ומשמאל. לפני מספר חודשים פרש ממפלגת העבודה ובכוונתו להקים מפלגה חדשה בראשותו.

לכן, החליט יום-טוב לפני כשלוש שנים לסיים פעילותו במגזר העסקי ולשוב לשירות המדינה בהציבו מטרה ברורה – השתלבות בהנהגת המדינה כשהוא מכוון לגבוה ביותר. כהרגלו, השקיע יום-טוב את כל התקופה בלמידת השטח בפרויקט הקרוואן שבמהלכו ביקר ביותר מ-200 ערים ומועצות בישראל. פגש עשרות אלפי אנשים פנים אל מול פנים או כדבריו "עשיתי פייסבוק של פעם – הבטתי על פני האנשים ורשמתי בספר שלי".

עם רקע של 30 שנות שירות בצה"ל ו-18 שנים של עסקים ואקדמיה, פעילות מגוונת של פעילות למען הקהילה מעביר הילוך. יום-טוב מוביל התארגנות שתביא אותו עם צוות אנשים נפלאים להשתלבות בהנהגת המדינה מתוך עמדה של מנהיגות אמת אשר תכליתה לשרת את אזרחי ישראל מתוך עמדה ערכית. עשרות אלפים כבר תומכים בהקמת מפלגת מרכז פרגמטי עם רוח של נץ ביטחוני להשבת ההרתעה של מדינת ישראל לצד צמצום הפערים החברתיים במדינה וחזרה לתכנון אסטרטגי של כל תחומי חיינו. יחס הולם לגמלאים, נכים, חד הוריים ומניעת ניכור ילדים בהוריהם, חיילים משוחררים, חוק לאום בתוספת שיוויון אזרחי בחובות וזכויות לכל אזרחי המדינה לצד השתתפות בנטל.

יום-טוב מתכוון לאחד את כל מפלגות המרכז לריצה משותפת במערך של מפלגה אחת ובמידה מסוימת הוא מזכיר את אריאל שרון אשר הקים את שלומציון עם 2 מנדטים ודרכה הקים את הליכוד כאשר שנתיים לאחר מכן עשה את המהפך השלטוני ב-1977.

תגובה אחת

  1. לעם היהודי יש מנהיגות של אמת וזה בורא העולם הוא מנהיג את העולם והוא הממנה ראשי ממשלות מנהיגים נשיאים ומלכים כרצונו!! כיום משיח חי נמצא ופועל בשליחות בורא העולם ובקרוב יומלך וכל הרוצים להיות ראש יסולקו לפח!

Back to top button