מבזקיםרצועת עזה

דרום אפריקה גינתה את "התוקפנות האחרונה של ישראל על עזה"

שגריר דרום אפריקה לרשות הפלסטינית, אשרף סולימאן נפגש היום (ראשון) עם ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה וגינה את "התוקפנות האחרונה של ישראל על עזה", כלשונו.

סולימאן הדגיש את עמדת ארצו בתמיכתה בזכויות הפלסטינים ושיבח את המאמצים הבינלאומיים והאזוריים להסיר את המצור על עזה. גם בעניין הסרת המצור הדגיש השגריר את תמיכת ארצו במאמצים אלה ואת נכונותה לשים קץ לסבל של העם הפלסטיני והמצור ולהשיג את אחדותה של המדינה הפלסטינית.

הנייה וסולימאן דנו בהתפתחויות האחרונות בנושא הפלסטיני בכלל וברצועת עזה בפרט. הנייה בירך על "העמדות ההיסטוריות" של המדינה הדרום אפריקאית בנוגע לעניין הפלסטיני, ושיבח את עמדתה על התוקפנות הישראלית האחרונה ברצועת עזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנייה גינה אף את ארצות הברית על החלטתה להכניס את סגנו, סאלח אל-עורי לרשימת הטרור וביקש מהשגריר כי ארצו תפעיל לחץ על ארצות הברית כדי לשגת מהפתרון המשוחד שלה, לדבריו על ידי כיבוש.

יש לציין כי רק בחודש מאי האחרון החליטה דרום אפריקה להחזיר את השגריר שלה השוהה בישראל כאות מחאה על האירועים שהתרחשו אז ברצועת עזה.

פגישת שגריר דרום אפריקה וראש הלשכה המדינית של חמאס
פגישת שגריר דרום אפריקה וראש הלשכה המדינית של חמאס

תגובה אחת

  1. באימא שלכם אל תחזירו את השגריר ותיחנקו עם האיידס ושאר הבעיות שלכם ורק נקווה שהאנשים הנורמלים שם שהם רוב יתפסו את השלטון ותהיו מדינה נורמלית.עם כל הבעיות של תקופת האפרטהייד המדינה הייתה מדינה משגשגת ועכשיו שקיבלתם עצמאות היא מידרדרת מרגע לדודלי ואתם רוצים שתהיה בעולם עוד מדינה מפגרת כמוכם.דווקא מתאימים אחד לשני

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח