חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו יקיים פגישה מכרעת עם השר כחלון ולאחריה ימסור הודעה

מאז פרישתו של אביגדור ליברמן מתפקיד שר הביטחון, הזירה הפוליטית רועשת וגועשת. בשמאל קוראים לקיים באופןו מידי בחירות ובימין מתקשים לקבל את הקדמת הבחירות ופועלים בכל הכוח על מנת ליצור קואליציה יציבה שתוכל להמשיך עד לסוף כהונתה.

לאחר התפטרותו של ליברמן דרש יו"ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט את תיק הביטחון ואמר כי בעת הזאת הכי נכון שהוא זה שיעמוד בראש המערכת הביטחונית. עד אתמול אמר ראש הממשלה נתניהו לשר בנט כי אין לו התנגדות לתת לו את תיק הביטחון אבל היום כבר השתנו הדברים וראש הממשלה לא רק שתיק הביטחון יישאר בידיו גם לא יחדש את מיניו של סגן שר הביטחון אלי בן דהן ממפלגת הבית היהודי. מקורבים לראש הממשלה אמרו כי כעת בוחן נתניהו את מי למנות לשר החוץ במקומו.

בבית היהודי אמרו הערב כי "הודעת נתניהו על איוש משרד החוץ לא משנה מאומה. זוהי ממשלה שנקראת ימין ועושה שמאל. ללא הטלת משימת שיקום הביטחון על בנט, יש לגשת לבחירות מיידיות. הממשלה היא ממשלה עם מדיניות שמאל: קריסה בהרתעה מול חמאס, אי פינוי חאן אל אחמר, מדיניות רפה כלפי מחבלים ומשפחותיהם לאחר פיגועי טרור. ללא מסירת תיק הביטחון לבנט על מנת לחלץ את ישראל ממשבר האמון הבטחוני הקשה בו היא מצויה, אין טעם בקיום ממשלת שמאל.
לציבור נמאס להצביע ימין ולקבל שמאל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הערב בשעה 18:30 ייפגש ראש הממשלה נתניהו עם שר האוצר משה כחלון לפגישה מכרעת. בשעה 20:00 צפוי ראש הממשלה למסור הודעה לציבור ומסתמן כי אם לא יהיה "הנס" של הרגע האחרון יודיע ראש הממשלה על הליכה לבחירות.

צילום – קובי גדעון לע"מ

Back to top button