חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום נגד חייל צה"ל: תקף בגרזן תושבי העיר על רקע הבחירות

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לפני זמן קצר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נזיה פארג' אשקר בן 23 תושב פסוטה בגין ביצעו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, ניסיון לחבלה בכוונה מחמירה, ירי באזור מגורים, חבלה במזיד ברכב , איומים ותקיפה סתם.

מעובדות כתב האישום עולה כי בעקבות פוסט אשר פרסמה אמו של הנאשם ביום 12.10.18 במסגרתו היא הביעה ביקורת על מפלגת הרשימה המשותפת. על רקע זה הגיבו שניים מהמתלוננים לפרסום והתפתחה שיחה בפייסבוק בינם לבין אחיו של הנאשם. הנאשם הצטרף לשיחה וכתב "אחי, אין צורך לענות לאף אחד בצורה הזו. מי שרוצה לנבוח תתן לו לנבוח, אנחנו לא נובחים, אנחנו פועלים. יום חמישי אני אלך לכפר ואני מבטיח לך שיהיה שמח" .

בהמשך, ביום 20.10.18 ניפץ הנאשם את זגוגיות רכבם של שניים מהמתלוננים. הוא נעצר ושוחרר אך בטרם חלפו שבועיים ימים הוא כבר הסלים את מעשיו ופנה לאלימות פיזית חמורה כלפי המתלוננים תוך שימוש בנשק קר וחם. עוד עולה כי ביום 2/11/18 תקף הנאשם את המתלוננים באלימות קשה במיוחד באמצעות גרזן וירי באמצעות רובה מסוג "תבור " וגרם לאחד מהם שכלל אינו קשור לסכסוך ורק הגיע למקום בשל סקרנותו, לפגיעה קשה ביותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח