חדשות הארץמבזקים

הרב אמנון יצחק: "אגלה לכם סוד למה ביבי לא תוקף? ממה הוא פוחד?"

הרב אמנון יצחק התייחס ביום חמישי האחרון לשיח התקשורתי בדבר הפסקת האש של ישראל עם חמאס ולסיבות שהניעו את ראש הממשלה בנימין נתניהו להימנע מתקיפה בעזה.

הרב אמנון יצחק אמר, "אגלה לכם סוד למה ביבי לא תוקף כמו שצריך? אתם יודעים למה? למה הוא לא תוקף? למה הוא הולך להסדרה? למה לא נותן להם מכה אחת אפיים? ממה הוא מפחד? אני אגיד לכם ממה! הוא פוחד מהאג. ועכשיו לכל חייל יש יועץ משפטי, מה מותר ומה אסור.

התפרסם שבשביל להוריד את הבניינים האלה יש קצין מיוחד שהוא אחראי על מטרות עוצם. מה זה מטרות עוצם? הורדת בניינים גבוהים, 7 קומות ומעלה. מה צריך קצין מיוחד? תגיד מטרה.. תיז… טילים מהמטוס וגמרנו. לא… צריכים לתכנן איפה הטיל יפגע, צריכים לעשות הקש בגג, להזהיר אותם לפנות את הבתים, שלא תיפגע באזרחים "חפים מפשע" ולפגוע בבניין שהוא לא יפגע בבניין אחר וימות אזרח. לכן ישראל לא הרגה אזרח אחד. 170 תקיפות…. פששש עם פינצטה הם יורים. תגיד לי ככה אפשר לנהל מלחמה? בחייאת! הרוסים מוחקים ערים, האמריקאים בתי ספר, כולם מוחקים את כולם ואף אחד לא מדבר ואצלנו עם פינצטה….. אם לא אתה תעמוד למשפט. כולם מפחדים, אז זאת אומרת יש בעיה לישראלים. אתם מבינים? אז איך אפשר לנהל ככה מלחמות…."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ועוד…איזה שטויות זה… ראש הממשלה אומר אני לא מעוניין במלחמה, אני לא רוצה שחיילים יחזרו בארונות. אתה צודק. אתה יודע מה? תגיד אנחנו מבטלים את הצבא כי אין מטרה לצבא. הצבא זה לא שוטרים, הצבא זה חיילים. וחיילים אם לא נלחמים אז בשביל מה להחזיק אותם ולבזבז מילארדים? בשביל מה לאמן אותם, אם בשביל לא להילחם? מתי הם ילחמו? אף פעם. כי יש חשש שהם יחזרו עם ארונות. אז אי אפשר להילחם אז הולכים רק על הסדרה. אז הם יכולים לירות ולהילחם ואנחנו צועקים הסדרה, אנחנו נוריד להם בניינים לפי משפטי האג… הקש בגג. אבל הם דפקו לנו בגג, נכנסו דרך הגג ופגעו באשקלון, למה הם לא עשו לנו הקש? כי הם לא מפחדים מהאג.

אבל ביבי, "אני לא רוצה שיחזרו עם ארונות", כל הכבוד. סוף סוף הבנת שאין טעם בצבא. תפרק אותו. ואז תגיד להם אנחנו מניחים את הנשק כמו שאמר הנביא. "וכתתו חרבותם לאתים הינו אחד מיעודי הגאולה, כפי הכתוב בישעיה: "וכתתו חרבותם לאתים, וחניתותיהם למזמרות, לא ישא גוי אל גוי חרב, ולא ילמדו עוד מלחמה", אהל הנייה, בוא תן יד… סלאם סלאם סלאם… תרקוד איתו וזהו, נו נראה אותך. בשביל מה צבא לא הבנתי?

לא. הוא לא רוצה שיחזרו עם ארונות. תגידו אתם מבינים מה אמרתי עכשיו? זה הגיוני מה שמדברים? והוא גם מסביר את זה גם בטלוויזיה, לא תגידו הוא אמר להם את זה בחדר. הוא אומר במפורש. אז סינוואר אומר לו "תודה. אז אני אפציץ, אני אמשוך את החבל עוד עוד. ואני אעשה לך את מה שאתה לא חלמת". ועושים לו מבדקים… בודקים את כיפת ברזל… בודקים יורים 15-20 טילים למקום אחד טררר…. 50 טררר… לראות אם כיפת ברזל מצליחה. ועושים אימונים, למה? זה הקדמה לחיזבאללה. וחיזבאללה יכול לירות 1,500-2,000 טילים ביום! ומדויקים, לא כמו אלה. ונו מה תעשה אז ביבי? תגיד מה חס ושלום… מה ארונות?… לא מה פתאום מה אני נגר? בלי ארונות. אז מה נעשה? נהיה בכוננות ספיגה. נשמע להוראות הג"א, במקום האג… הג"א… נתחבא בממ"ד, ניכנס למדרגות, לרדת מתחת לבניין…עד יעבור זעם. עד שנסראללה יחליט שזהו. הוא ניצח וגמרנו. לא יאומן כי יסופר. נו אז איך שר הביטחון לא יתפטר?"

24 תגובות

  1. לצערי הרב אולי תאור שלו צבעוני מדי אך גרעין דבריו הוא נכון!מאז מלחמת לבנון השניה ישנה שחיקה מתמדת בצה"ל,צבא שמזמן לא מדבר על ניצחון אלא על משפטים ומוסר הזוי
    ואויבינו חוגגים!

  2. אני סומך על ראש הממשלה יותר מהליצן הזה שנקרא "אמנון יצחק" ולא הייתי רוצה שההדיוט הזה יהיה שר ביטחון. יש הרבה דברים שאי אפשר לגלות לציבור. ועובדה שבהחלטת נתניהו תמכו כל אנשי הצבא שהיו איתו בקריה, כולל ראש השבכ וראש המוסד.

  3. אתה טיפש! אני דתי, משרת בצבא, שונא את אמנון יצחק. אבל חושב שבנושא זה הוא צודק בגדול.

  4. אמנון יצחק יכול להיות פרשן. ובדרן. הוא סדנאפיסט טוב. אבל "רב" הוא ממש לא!

  5. ממש עצוב שהילדים שלך לוחמים ואת סומכת על ראש הממשלה איזה אמא את בדיוק? .
    מה אתם עיוורים שהכל מנוהל כהצגה אחת גדולה.
    אני הייתי מחזיר אותם לבית ולא שולח אותם למות בשביל שיקולים של ממשלה שלא אכפת לה מהאזרחים העיקר תשלמו מיסים ותספרו גופות לא על עם ישראל חס ושלום ותחיו בפחד

  6. את השמולאנים הבוגדים צריך למחוק מעל פני האדמה לפני שמוחקים מעל פני האדמה את כל הגויים בעולם

  7. הרב היקר את כל הנאום שלך לא היית מעלה לעולם אילו אחד מילדיך היה חייל.בדיוק כמו שאנו נוהגים בעזה אנו נוהגים עם הציבור החרדי,חיים טוב בלי צבא,אתם "לומדים" וחיילים חוזרים בארונות. הצדק יעשה אדוני.

  8. החיילים שמבזבזים עליהם מילארדים,מסכלים פיגועים יום יום.. ועומדים בגבולות ושומרים בגופם עליך..בשביל זה משלמים מליארדים לא רק בשביל מלחמות…יום יום ערבים בוחנים וחושבים איך לפגוע בך.. זה שזה לא מגיע אלייך וניראה מובן מאליו.. רק אומר כמה עבודה של החיילים טובה..לגבי מלחמה..צריך לפתוח אותה רק כאשר יש סיכון ממשי..וכרגע חמאס מציק ומעצבן את תושבי הדרום אבל הוא כמו יתוש שמסתובב ועוקץ.. הדבר האמיתי והסיכון הממשי על המדינה הזאת קיים בצפון. לאט לאט צריך להיות מחושבים כרגע ולנשום אוויר כי כול החלטה שגויה יכולה לעלות לנו ביוקר. ובתור בחור מאמין וחכם מאוד בתורה רשום..מהצפון שיגיע הרע.

  9. עם כול הכבוד אני כאמא ללוחמים קצינים ביחידות.מןבחרות גאה בראש הממשלה וסומכת.עליו שהוא יודע מה הוא עושה ובראש מעיינו חיילי צהל.
    בענייני ביטחון מה אתה מבין שקודם חסידך ישרתו ,בצבא אח”כ תדבר
    ראש הממשלה מבין בביטחון וכיגיע הרגע יצאו למבצע לא מתי שהמחבלים יקבעו

  10. אמנון יצחק צריך להיות שר הביטחון !
    כי הוא יהיה קונטרה לנסראללה והוא איש חכם ואם לא ירתיע את חיזבאללה לפחות כולנו ניצחק מיצחק !

  11. לנאצי הקורא לעצמו מנם בגין, סתימת ךיות יש רק במשטרים שמאלנים אפלים, לא בדמוקרטיות

  12. למגיב שקורא לעצמו מנחם בגין, חבל שלא שרפונאותך ואת כל המשפחה שלך לפני 80 שנה…היה צריך להפוך אתכם לאבק

  13. מודה שאני גזען, אבל כל המגיבים כאן הם קהל שבוי של אדם חשוך ועובד אלילים בעל אינטרסים פוליטיים….והיום להרוג ערבים זה הטרנד – לפני 80 שנה הטרנד היה להרוג יהודים…אז למי אנחנו באים בטענות…עם ישראל שהיה מוביל האינטלקטואלים בעולם עושה צעדים רבים אחורה, בין השאר בגלל אנשים כמו הרב יצחק…

  14. צריך מריחואנה חוקית בארץ … זה מה שצריך כולם פה פוסט טראומה מהמנהיגים המפגרים שיש לנו. 2 שאכטות והכל נראה טוב הכל רגוע הכל מקסים. ויש שמן cbd שאפילו לא עושה סאטלה.. רק מצב רוח טוב והרגעה כללית לנפש.

  15. הרב יצחק, אתה דגנרט שלא שירתת יום אחד בצבא – בכל מדינה מתוקנת היו סותמים לך את הפה. ויפה שעה אחת קודם

  16. נתניהו התכוון שהוא לא רוצה שיהרגו חיילים כדי לחזור בדיוק לאותו מצב שהיינו בו. ואפילו אם נכבוש את עזה,מה אז? בנוגע להאג,אמנון יצחק צודק,מילכדו אותנו.

  17. דגנרט שלט שירת יום אחד בצבא – בכל מדינה מתוקנת היו סותמים לו את הפה ויפה שעה אחת קודם….

  18. ברור. הוא לא אומר שצריכים להכניס את החיילים לעזה. אבל הפחד הזה בלתקוף שמא יפגעו חפים מפשע ולתקוף בניינים רקים זה בדיחה! בדיחה רעה שתעלה בסוף לכל אזרחי המדינה ביוקר! ביבי ריסק את ההרתעה הישראלית ורואים את זה גם באיראן וגם חיזבאללה בלבנון. חטפנו מכה אנוש להרתעה על ידי ראש הממשלה שלנו. עצוב!!!! ומסוכן!!!

  19. כתבה מעניינת אך לדעתי יש לנו מסיק כלים מתוחכמים המאפשרים לפגוע בלי להכניס חיילים לעזה !!!

Back to top button