חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

רוכב אופנוע נפגע מרכב בכביש 40 סמוך למחלף ירקון ונהרג

רוכב אופנוע כבן 30 נפגע לפני זמן קצר (שבת) מרכב בכביש 40 סמוך למחלף ירקון לכיוון הוד השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו.

כביש 40 לדרום נחסם לתנועת כלי רכב ומומלץ לציבור הנהגים לפנות לדרכים חלופיות. בוחני אגף התנועה של משטרת ישראל במקום התאונה והנסיבות נחקרות.

פארמדיקית מד"א יונת דסקל וחובש רפואת חירום במד"א אלי בן שמחון סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בצומת בצד הכביש גבר כבן 30 שוכב על הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה, מצבו היה קריטי הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו, נהג הרכב גבר בשנות ה-30 לא נזקק לטיפול רפואי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר התקבל במשטרת ישראל דיווח על תאונת דרכים בכביש 40 מכפ"ס לכיוון פ"ת לדרום (לפני הגדר בצומת ירקון). מבדיקה ראשונית מתברר כי נהג רכב פרטי פגע ברוכב אופנוע וגורמי רפואה קבעו את מותו של רוכב האופנוע. כביש 40 לדרום נחסם לתנועת כלי רכב וציבור הנהגים מתבקש לעשות שימוש בדרכים חלופיות. היציאות לכביש 5 ו-5 מערב פתוחות. בוחני תנועה במקום. נסיבות התאונה נבדקות."

צילום: תיעוד מבצע מד"א

צילום: תיעוד מבצע מד"א
צילום: תיעוד מבצע מד"א
Back to top button