חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

צה"ל מזהיר את תושבי עזה: "סבלנותנו פקעה ונגיב בצורה קשה"

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, מפרסם היום (חמישי) סרטון בו הוא מתריע בפני תושבי עזה כי יזהרו מלקחת חלק מחר בפעולות הטרור על גדר הגבול עם עזה.

האלוף כמיל אבו רוקון אמר בסרטון שפורסם כי "בימים האחרונים חווינו אירוע חמור, כאשר נורו טילים לעבר ישראל. צה"ל הגיב בעוצמה וביד קשה. ברצוני להפנות מסר ברור מאוד למפרי הסדר על גדר הביטחון, אשר נוטלים חלק במה שמכונה "צעדות השיבה" שהפכו לצעדות של אלימות ופעולות טרור, ואשר מתכננים לבצע מחר, יום שישי, פעולות טרור בסמוך לגדר הביטחון: אנו יודעים היטב שפעולות אלה אינן ספונטניות, ושארגון הטרור חמאס הוא המוח המתכנן, המנהל והמוביל פעולות אלה".

האלוף כמיל אבו רוקון הוסיף "סבלנותנו פקעה ונגיב בצורה קשה. לא נגלה איפוק ולא נקל ראש נגד כל מי שיפר את ההוראות המופיעות להלן: כל מי שיתקרב כדי מרחק של 100 מטר מהגדר יעמיד עצמו בסכנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל מי שיהרוס את הגדר או ינסה לפגוע בה, יעמיד עצמו בסכנה.

כל מי שינסה לחצות את גדר הביטחון לתוך ישראל, יעמיד עצמו בסכנה.

כל מי שישליך מטענים, רימונים ובקבוקי תבערה יעמיד עצמו בסכנה.

כל מי שיפריח בלוני נפץ יעמיד עצמו בסכנה.

תושבי עזה, אני מציע לכם להתעורר ולהבין, שחמאס וארגוני הטרור האחרים מובילים אתכם אל פי התהום. הבינו זאת לפני שיהיה מאוחר מדי. ראו הוזהרתם".

3 תגובות

  1. אם מחר הם ישתוללו לנו שוב על הגדר וביבי ישמור על הפסקת האש נגד מחבלי הגדר אזי ביבי חביבי לך לקסריה

  2. וואי וואי מה אני אגיד לך אבו רוקון הביצים שלהם רועדות מהאיומים שלכם.הם יחתכו את הגדרות.הם יטפסו על הגדרות.הם יפריחו בלוני תבערה.והם יעשו בדיוק את מה שעשו עד עכשיו.לא מפריע להם 10-20 פצועים או 5 הרוגים.כי הם יודעים שמעבר לזה אתם לא מסוגלים.אבל כמו שאתה אומר כל מי שיתקרב לגדר מעמיד את עצמו בסכנה.אז תצטרך לירות במאות שיתקרבו לגדר.נראה מחר את הגבורה שלך.

Back to top button