חדשות הארץמבזקים

יאיר נתניהו: "לתת לשמאל הזדמנות – תהיה סכנה קיומית לישראל"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה יצא היום (חמישי) בפוסט שפרסם להגנת אביו וכתב, "אחי הימנים! תזכרו, ההיסטוריה תמיד חוזרת! ב-1992 הימין כעס על שמיר שהלך לועידת מדריד. בועידה הוא לא נתן סנטימטר לפלסטינים ולא הייתה לה שום משמעות. אך בכל זאת הימין ״העניש״ את שמיר והעלה את רבין (הגנרל) לראשות הממשלה. רבין כמובן לא היה יותר קשוח עם הפלסטינים, אלא הוא הביא לישראל עשרות אלפי מחבלי אש״ף, נתן להם שטח ונשק. את התוצאות הנוראות של הסכמי אוסלו אנחנו משלמים עד היום. לפני אוסלו תושבי אשקלון היו נוסעים לקניות בעזה לשבת, לא היו פיגועי התאבדות ולא היו טילים לפלסטינים."

הוא הוסיף כי "בשנת 2000 גנרל נוסף נבחר לראשות הממשלה, אהוד ברק. הוא יצא מלבנון, הפקיר שם למוות את בני בריתנו הנאמנים צד״ל (ועל הדרך לימד את כל המזרח התיכון שלא משתלם להיות בעל ברית של ישראל) ויצר שם מדינת טרור שנשלטת על ידי חיזבאללה, עם מאות אלפי טילים שמכוונים לכל נקודה בישראל. בנוסף הוא הציע לפלסטינים מדינה שגובלת בכפר סבא וכוללת את הכותל."

לדבריו "ב-2005 ראש הממשלה והגנרל לשעבר אריאל שרון גירש עשרת אלפים יהודים מביתם (כולל הוצאות גופות מהקברים). השמאל הבטיח שעזה תהפוך לסינגפור של המזה״ת ובשטחי ההתנחלויות שנפנה יהיו קייטנות של ילדים יהודים וערבים. אבא שלי הזהיר שהרצועה תהפוך למדינת חמאס ושהטילים המועטים שנורו לעבר ישובי גוש קטיף, יהפכו לטילים רבים שישלחו על אשקלון, אשדוד ובאר שבע. השמאל ליגלג עליו וקרא לו המפחידן הלאומי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"כעת אחי הימנים" כותב יאיר נתניהו "הם מנסים באופן ציני לרתום את התסכול (המוצדק) שלכם ולהמליך פה ממשלת שמאל, בלי שתבינו זאת. הדבר היחיד שממשלה זו תעשה היא הקמה של מדינת טרור נוספת כמו עזה, רק הפעם ביהודה ושומרון, 5 ק״מ מנתב״ג ו15 ק״מ מתל אביב. ההתנקות גרמה נזק כבד לביטחון ישראל, אבל לא קטלני, בגלל שהרצועה קטנה, שטוחה ומבודדת." הוא ציין כי "יהודה ושומרון הם שליש משטח ישראל, עם גבול של מאות קילומטרים עם ירדן (בניגוד לגבול הזעיר של עזה עם מצרים), והם הרים גבוהים שמשקיפים מלמעלה על תל אביב ומישור החוף."

הבן נתניהו מזהיר כי "לתת לשמאל הזדמנות נוספת להמשיך את מה שהם עשו באוסלו, בנסיגה מלבנון ובהתנתקות, תהיה סכנה קיומית לישראל."

יאיר נתניהו (צילום: מתוך פייסבוק)

21 תגובות

  1. אם אוסלו לא טוב, אז למה אולמרט / שרון / או הכי חשוב ביבי לא ביטלו אותו. ???!!!
    הימין בשלטון מ – 1978 ועדיין מאשימים את השמאל בכל המחדלים שלהם !!!!

  2. הראייה השטחית והניתוח הרדוד בעומק של שלולית מניח שהסכם אוסלו שינה את פני המציאות .כביכול ללא מקרה אוסלו יכלו יהודים לקנות בעזה בשלווה נצחית .רק שהילד הצעיר יאיר ,עיוור בהבנת אבולוציה של עם תחת כיבוש מתמשך .עם אוסלו ובלעדיו הפלשתינאים היו תובעים את זכותם לעצמאות .בדרך מיליטנטית או בדרך של שלום .יאיר תסיר את הלוט מעיניך הפקוחות להבל החיזיון שדמיונך מסיט אותך אליו …ראה מקרה אלג'יר וקרא מעט היסטוריה .השמאל לאזקוק להזדמנות בודאי לא מנער הג עות של ההצלפה באויר .תתעורר נער מגודל הניזון מאשליית הזיותיך …

  3. כל מה שנאמר נכון ,וכל אלו שמגיבים בקללות ובהיסטריה אתם כל כך לא מפותחים ובורים אתם פשוט מעוררים רחמים יחד בוז עד כמה אתם מתעלמים מהעובדות בגלל השיבטיות שלכם

  4. מה זה הדבר הזה??? אבל אין מה מה לדבר הוא "בן טוב ומסור ,סניגור טוב על האבא'לה והאמא'לה שלו", אף בן של ראשי ממשלה קודמים לא התערב כמוהו ,הכל נובע משיעמום אחד גדול שילך לעבוד ויפסיק להיות פרזיט ולחיות על חשבוננו.

  5. עוד פעם פתח החמור את פיו בנעירות של תיש סיפורים ואמיתות שקריות בלי לציין שאביו המשסה והתחכן הצביע בעד הנסיגה התבקשת מביצת רצועת עזה.
    הגיע הזמן שהפרזיט מלא השנאה לאלה שאינם תומכים באביו יפסיק לשקר בתעמולה השקרית כדרכם של פטריוטים מזויפים.

  6. שרון- שמאלני, בגין- שמאלני, נתניהו- שמאלני, אה, לא ???? הם היחידים שהחזירו….
    באמת השמאל, סכנה קיומית ?, ללא השמאל, לא היתה קמה מדינה וללא השמאל, גם לא היו השטחים שהימין לא מוכן להיפרד מהם….
    אז ההפחדה מיותרת, היריות על שדרות וכל איזור עוטף עזה החלו לפני כ- 18 שנה.
    תזכירו לי מי היה אז בשלטון? ומי לא ניצל את שנות השקט לתהליך שלום? מי לא ביטל את הסכמי אוסלו ,עד היום, אם הם כל כך גרועים? אגב, הפיגועים לא החלו אחרי הסכמי אוסלו, אלא אחרי הטבח שעשה גולדשטיין !!! 40 שנה בשלטון !!!! שלא לדבר על היחס לאזרחים המשעממים, הלא מעניינים והמינוריים האלה….

  7. בשמאל יש הרבה יותר חיילים קרביים וביחידות הכי קרביות , בוגדים לתפארת מדינת ישראל.
    ומה אתה עשית בצבא? אוננת יחד יאיר?
    אפס , לך תלמד מהשמאלנים מהי אהבת המדינה

  8. עלוקה שכמותך, חוץ מן הג׳ורה המסריחה שירשת מהוריך, איך אתה בכלל מצדיק את קיומך עלי אדמות…אם מישהו מהווה סכנה קיומית למדינה הזו, זה אתה ומשפחתך שהבאתם אותנו אל עברי פי פחת. מה תרמת למדינה, חוץ מלמלא את
    בורות השופכין…
    בזכות אותם שמאלנים שאתה והוריך משמיצים השכם והערב יש לך מדינה נמושה שכמותך!

  9. תגידו מה שתגידו אבל כל מה שיאיר אמר על השמאל זאת אמת לאמיתה,השמאל מסכן את מדינת ישראל וצריך להיות מורחק מהשפעה על גורלינו,ולמען גילוי נאות אני נגד ביבי ולא בוחר ליכוד

  10. ב1990 היית טיפה סרוחה בשירותים מצחינים של 747. עכשיו אתה מסריח כולך משקרים, גזענות והסתה. לך ספר סיפורים לפרוצות אסייתיות ומזרח אירופיות (שלא תביא לאמא המטורללת מישהי בלי עיניים כחולות ותעודת גזע, כן?). יאללה לך לשחרר אותה מהחדר המרופד, ותוציא את אטמי האוזניים.

  11. יאירה הטרג'נדרית הזוהמה כיצד אמך הפסיכולוגית המטורפת השריצה גידלה וחינכה מוטצייה שכמותך ??.

  12. אביך הצביע בעת ההתנתקות מעזה! ושיקר אחר כך! אביך לא ניסה לבטל את הסכמי אוסלו, הם תקפים עד היום! סימן שהם במקומם. ואתה, לך נגב את האף יא קטין!

  13. היכולות של המשפחה הן כנראה בפה , בזה זה נגמר . רק חבל שיש כל כך הרבה נאיבים במדינה שלנו שעדיין מדברים על מר בטחון. זה צריך להיות מר ביזיון, בכל התחומים , קודם כל מוסר.
    או אולי זה העונש שמגיע לנו, עם של טמבלים.

  14. ועכשיו תן תגובה עניינית לפוסט שהוא העלה. להשמיץ אישית כל אחד יכול. גם אתה נראה לי סוג של אידיוט

  15. יאיר נרו, ברור שאתה צריך להיות היורש של שושלת נתניהו המפוארת….עם אבא ששמו "ביבי" (כלומר עולה מן הביבים) ואמא פישכולוגית אלכוהוליסטית….אין כמוך פושטק קטן ומושתן. לך לכל הרוחות כבר ותפסיק להסריח לנו את החיים.

  16. יאיר לך לישון כל המשפחה שלך דפוקים במוח ועם ישראל משלם את המחיר.נימאסתם

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח