חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

צחי הנגבי: "חמאס לא תקפו את תל אביב, הם הגיבו בצורה מדודה"

השר לשיתוף פעולה אזורי, ח"כ צחי הנגבי אמר הבוקר (חמישי) כי "לחמאס לא הייתה עילה לתקוף, הם הגיבו בצורה מדודה ותקפו את העוטף ולא את תל אביב". דבריו של הנגבי עוררו זעם רב בזירה הפוליטית. ח"כ בצלאל סמוטריץ' אף קרא להדיחו משורות הליכוד, "אם ‎צחי הנגבי לא מודח היום מהליכוד לליכוד אין יותר זכות קיום." כתב סמוטריץ' בעמוד הטוויטר שלו.

גם ח"כ מאיר כהן (יש עציד) הגיב לדבריו של הנגבי ואמר: "השר צחי הנגבי, ממקורבי ראש הממשלה, מחזק בדבריו הבוקר את מה שאנחנו תושבי הדרום מבינים מזמן: בעיניי ראש הממשלה, אנחנו תושבי הדרום, שווים פחות.
אין זו הפעם הראשונה שגורם בכיר משנן מסר זה מדף המסרים שנכתב על שולחנו של ראש הממשלה. אחרי כל ההסתות והפלגנות, בוחר ראש הממשלה כעת להבדיל בין דם תל אביבי לבין דם של תושב הדרום ובשביל מה? בשביל להצדיק את ההתקפלות שלו מול חמאס!"

ח"כ איציק שמולי אמר בתגובה לדבריו של צחי הנגבי באשר להבדל בין ירי על הדרום ועל תל אביב כי "‏יידעו תושבי הדרום והצפון, חייהם בעיניי ממשלת הליכוד שווים הרבה פחות. החמאס שווה תגובה רק אם תל אביב מופגזת. שערורייה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם ממחנה הליכוד הגיבו לדבריו של הנגבי. שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה כי הנגבי טעה ואמירתו לא הייתה במקומה. , "צחי הנגבי ידידי, טעית! האמירה שלך לא היתה במקומה. כפי שאמרתי השבוע בסיורי בשדרות ובשדות נגב: "דין עוטף עזה כדין תל אביב". כל ירי שמסכן את שלומם וביטחונם של אזרחי מדינת ישראל בכל מקום, חייב לייצר תגובה קשה וזהה."

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח