מבזקים

הותר לפרסום שמו של החשוד בעבירות מין ברשת שהתחזה ל"נטלי"

בית המשפט המחוזי התיר לפני זמן קצר (רביעי) לפרסום כי גל אוחיון בן 29 מטירת הכרמל הוא החשוד בעבירות מין תוך התחזות לחברת הלבשה תחתונה באינסטגרם.

כזכור, ביום ראשון האחרון הודיעה המשטרה בדבר פרשייה הנחקרת במערך הסייבר של ימ"ר חוף, במסגרתה נעצר אוחיון בחשד כי התחזה ברשת לבעל חברת הלבשה תחתונה, תוך שהוא מפתה נשים לשלוח אליו תמונות אינטימיות תמורת השתתפות ב"קמפיין".

בתום החקירה המשטרתית הסמויה שנערכה במהלך החודשים האחרונים, נעצר גל אוחיון כאמור בתחילת השבוע ומעצרו הוארך בשלב ראשון עד יום חמישי, כאשר בעת המעבר לשלב הגלוי נאספו במסגרת החקירה 14 תלונות מנשים שונות, מכל רחבי הארץ, אולם עם פרסום הפרשייה ודבר מעצרו בכלי התקשורת, התקבלו בימים האחרונים תלונות נוספות מנשים רבות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אוחיון נהג עפ"י החשד להבטיח תגמול כספי והטבות אחרות במרמה לנשים, כשהוא מתחזה לבחורה בשם "נטלי" – בעלת עסק להלבשה תחתונה מזוייף בשם "hermos israel" , הנחזה להיות החברה המקורית להלבשה תחתונה בשם "hermosa Israel" ובתמורה מבקש את תמונתן בלבוש אינטימי ובעירום, באמתלה שצריך לבחון מקצועית את התאמתן ל"קמפיין".

החקירה בעיצומה ובמשטרה מעריכים כי נשים נוספות ככה"נ נפלו קורבן, לרבות אלה שייתכן ופגשו אותו באופן אישי ולא רק באמצעות הרשת. לפיכך, מודיעה המשטרה כי ניתן לפנות באופן ישיר ליחידה החוקרת בטלפון: 04-9876921/936 או להגיש תלונה בכל תחנת משטרה בארץ, על מנת שנוכל למצות עמו את מלוא חומרת הדין .

אילוסטרציה. קרדיט: אינסטגרם, pixabay
Back to top button