חדשות הארץמבזקים

רצים עם הדרום: הוזנק מרוץ הלילה של תל-אביב

מעל 25,000 רצים ורצות לצד אלפי מעודדים משתתפים הערב (שלישי) במרוץ הלילה של תל- אביב am:pm – במסלול מיוחד של 10 ק"מ ברחובותיה הראשיים של העיר.

לנוכח האירועים בדרום הארץ, נערך המרוץ כאירוע הזדהות עם תושבי יישובי הדרום ועוטף עזה והם הוזמנו להשתתף במרוץ ללא עלות, בנוסף, בוטלה המסיבה שתוכננה לסוף המרוץ. כל משתתפי המרוץ קיבלו להדביק על חולצתם 'סטיקר' ייעודי תחת הכותרת "רצים עם הדרום".

המרוץ כולל במות מוזיקה לאורך המסלול עם DJ'S מובילים, תאורת לילה ייחודית והפנינג סיום עם מתחמי VIP, דוכני ספורט, אופנה ולייף סטייל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למעלה מ-25 אלף רצים ורצות לוקחים חלק הערב במרוץ הלילה של תל-אביב am:pm שמתקיים זו השנה האחת עשרה ברציפות. המרוץ מתקיים ביוזמת עיריית תל-אביב-יפו, כחלק מאסטרטגיה לקידום אורח חיים בריא וספורטיבי, ומופק על ידי חברת "כפיים".

המרוץ נערך לאחר התייעצויות שהתקיימו הבוקר בעיריית תל אביב-יפו על רקע המצב בדרום ובעוטף עזה הוחלט לקיים את מרוץ הלילה כאירוע הזדהות עם תושבי הדרום ועוטף עזה. במסגרת ההתייעצויות קיים ראש העירייה, רון חולדאי, סבב שיחות עם ראשי רשויות מהדרום ועוטף עזה שסברו כי יש לקיים את המרוץ. לנוכח האירועים ולאות הזדהות לא תתקיים המסיבה שתוכננה לסוף המרוץ. בנוסף, תושבי הדרום והעוטף הוזמנו להשתתף במרוץ ללא עלות.

לאורך מסלול המרוץ, שאורכו כ-10 ק"מ, שולבו אלמנטים שונים של תאורה לצד במות מוסיקה ו-DJ שמלהיבים את הרצים והמעודדים ותורמים לחוויה הייחודית. המסלול עובר ברחובותיה הראשיים ובאתריה המרכזיים של העיר תל-אביב-יפו, ביניהם מוקדי חיי הלילה: אבן גבירול, דיזינגוף, ככר הבימה, יהודה המכבי ועוד.

צילום: עיריית תל אביב-יפו

צילום: עיריית תל אביב-יפו

צילום: רונן טופלברג
צילום: רונן טופלברג
צילום: רונן טופלברג
צילום: רונן טופלברג
Back to top button