חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

בשל המצב הביטחוני המשטרה תגברה כוחותיה ביישובי הדרום

עשרות שוטרים ומתנדבים לצד עשרות לוחמי מג"ב במשטרת ישראל, ערוכים תוך מוכנות גבוהה לכל תרחיש ביטחוני. לצד היערכות המשטרה למצב זה, נמשכת פעילות המשטרה השגרתית, מתן קשב לציבור ומענה לפניותיו.

החל מאתמול (שני) אחה"צ, ערוכים כוחות המשטרה הרבים שתוגברו בשל המצב הביטחוני בעשרות לוחמי מג"ב, לשם מתן מענה מהיר לכל תרחיש ובמשימות טיפול בזירות נפילת רקטות בערים שדרות ואשקלון. היערכות זאת נמשכה אף לאורך שעות הלילה והבוקר תוך ריבוי משימות להגברת תחושת הביטחון בקרב ציבור התושבים.

גם ברגעים אלו פרוסים שוטרי ולוחמי משטרת ישראל ברחבי הערים הן לא רק לתרחישי בטחוני, אלא גם במשימות השגרה השונות ביניהם מענה לאירועים שמתקבלים במוקד המשטרה בקו 100, קריאות לסיוע ומענה לשאלות אזרחים. פרט לכך ממשיכים הכוחות להגביר את הסיורים ולפעול כנגד אלו העוסקים בפעילות עבריינית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במשטרה ציינו כי התנהגות האזרחים בעת מקרה בו נשמעת אזעקה ביממה האחרונה הוכיחה עצמה ומנעה לבטח נפגעים רבים יותר. מנגד, מחודדים במשטרה לציבור את כל נושא הגעה לזירות נפילה שם הימצאותם מהווה ל אחת סיכון לביטחונם מעבר לעובדה כי לעיתים אלו מהווים הפרעה מיותרת לכוחות הביטחון וההצלה. בנוסף, מזכירים במשטרה כי בכל מצב בו נתקלים בנפלים או בחלקי טילים, יש להתרחק מהמקום ולדווח מיידית למשטרה בטלפון 100.

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח