חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

גיבור ישראל סא"ל מ' הובא למנוחות, "תרם רבות לביטחון המדינה"

אלפי בני אדם ליוו היום בדרכו האחרונה את סא"ל מ' קצין צה"ל, גיבור ישראל שנהרג הלילה (שני) בפעילות מבצעית בח'אן יונס בדרום רצועת עזה. סא"ל מ' הובא למנוחות בישובו בהשתתפות נשיא המדינה, שרים, בני משפחה, קציני וחיילים בצה"ל וחבריו הקרובים. רבים מהם לא באמת ידעו עד לאירוע ארור זה בו מצא סא"ל מ' את מותו על תפקידו החשאי.

סא"ל מ' שנהרג הלילה חתום על מבצעים רבים שתרמו לביטחונה של מדינת ישראל. אפילו בעוד עשרות שנים לא בטוח שיהיה ניתן לפרט על הפעולות החשאיות שביצע מ' במהלך שירותו.

נשיא המדינה ספד לקצין המוערך בהלווייה, "באתי להודות ולהצדיע לגיבור חיל בשם מדינה שלמה. הטוב שבטובי בנינו שלעד יהיה זכרו חקוק על לוח ליבנו. מ' היה מלוחמיה ומפקדיה הטובים והנועזים של מדינת ישראל והוא נפל כשיצא לשמור על אזרחי ישראל, על ילדי ישראל. הוא חי את הערכים עליהם גדל וחונך: אומץ לב, מסירות, תעוזה, נחישות וחירוף נפש וכך גם נפל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד למ' ואמר, "אני מרכין את ראשי בנפול סגן אלוף מ׳ ז״ל, לוחם מהולל שנפל הלילה בפעולת צה״ל ברצועת עזה. יבוא יום ומלוא גבורתו יסופר. אזרחי ישראל חבים לו חוב עצום. כוחותינו פעלו הלילה בגבורה ובאומץ לב. אני מצדיע לסא״ל מ׳, למשפחתו ולחבריו לנשק. יהי זכרו ברוך".

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר, "עם ישראל איבד הלילה לוחם רב פעלים, שתרומתו לביטחון המדינה תישאר חסויה עוד שנים רבות. אני מבקש למסור תנחומים מעומק הלב למשפחתו ואיחולי החלמה מהירה לפצוע בתקרית."

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט כתב היום בעמוד הטוויטר שלו, "עם ישראל כולו אבל על נפילתו של סא״ל מ׳. אנו שולחים את תנחומינו למשפחתו.
אנו מתפללים להחלמתו של הפצוע. בזכות גיבורים אלו, הפועלים בצללים למען ביטחון ישראל בכל ימות השנה, כולנו יכולים לחיות כאן בביטחה. תהי נפשו של סא״ל מ׳ צרורה בצרור החיים."

צילום: דובר צה"ל

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח