חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

“אבדה ההרתעה. על הממשלה להכריז מצב מיוחד בעורף"

שר הביטחון לשעבר ח”כ עמיר פרץ אמר הערב (שני) כי “מדיניות נתניהו הביאה לכך שאבדה ההרתעה וחמאס חצה את הקו האדום, הגדיל את מרחב וקצב ירי הטילים, וזאת למרות מיליוני דולרים שהוזרמו לרצועה בדרך מחפירה שהיא לא רק הלבנת הון – היא גם הלבנת טרור."

ח"כ פרץ הסביר כי "משימתנו המרכזית היא ליצור משוואה חדשה מול החמאס. עליו להבין שאנחנו רציניים ואין לנו כוונה להשאיר את קביעת גובה הלהבות בידיו. הדרג המדיני צריך להסיק את המסקנה המתבקשת: מדיניות הריקוד התימני נכשלה, ויש לפעול להשבת השליטה בקצב האירועים ולהחזיר את השקט לתושבי העוטף. בידי צה״ל מיגוון תוכניות ובתוכם סיכולים ממוקדים אותם יש להפעיל בנחישות ובשיקול דעת. "

הוא הדגיש כי "לוחמי כיפת ברזל עושים את עבודתם נאמנה, אך אני קורא לאזרחים להשמע להוראות פיקוד העורף ולהכנס למרחבים המוגנים. על הממשלה להכריז מצב מיוחד בעורף כדי להסיר את דאגת הפרנסה מכל אותם אזרחים בדרום שנשארים בבית לשמור על ילדיהם, ומבעלי העסקים שפרנסתם ניפגעת בימי מתח ועימות. אני מאחל החלמה לפצועים ושקט לכל תושבי ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ עמיר פרץ (צילום: אתר הכנסת)

תגובה אחת

  1. ממש לא מחשיב את עצמי למעריץ של עמיר פרץ אך כאן אין ספק כוח ההרתעה של צה"ל נישמט וברח לכול הרוחות בגלל מדיניות פושעת של הדרג המדיני והזרג הצבאי אין ספק אנו סופגים השפלה וביזיון יום יומי בגלל אפסותם של אלה שאמורים להוות מגן
    וביטחון למדינה . מדינה שצבאה לא יכול לספק לה את אלה אינה ראויה להיקרא מדינה אלא אסופה של פליטים חסרי מגן ואנו במדרון חלקלק של איבוד הערכים וכן מחדל נורא שמי שאמור היה לספק את אותם ערכים ואינו עושה זאת עליו לעמוד לדין ולשיפוטו של העם ביום שלאחרי

Back to top button