מבזקיםפוליטי / מדיני

השר גלנט: "הפטפטת הפוליטית בנושאי ביטחון פוגעת בנו"

השר וחבר הקבינט המדיני בטחוני, אלוף (במיל׳), יואב גלנט, התייחס היום (ראשון) בפסגת הנדל"ן הישראלי לאירועים בדרום ואמר כי "הפטפת הפוליטית בנושאי הביטחון פוגעת בנו וכדאי להפסיק עם זה. אם נלחמים לא מגמגמים. לפני שמגיעים למלחמה צריך למצות את כל האפשרויות. אנחנו יכולים להכות בחמאס בכל הכח, אבל יש לראות במלחמה אפשרות אחרונה."

גלנט הוסיף כי "יחסי הכוחות בין ישראל לעזה ובין צה״ל לחמאס הם אלף לאחד. בכל רגע נתון אנחנו יודעים להשיג כמעט כל הישג צבאי מולם – השאלה היא מה המחיר ולאן אנחנו רוצים להגיע. חלק מאלו שמציעים הצעות לא היו אף פעם בעזה. אני חושב שאנחנו צריכים לייצר מצב של סטטוס קוו שמשרת אותנו עד אשר יבשילו התנאים להוריד משליטה את גוף הטרור הרצחני שנקרא חמאס שלא רק מאיים על ביטחון מדינת ישראל אלא גם לקח בשבי, כבני ערובה, שני מליון פלסטינים."

2 תגובות

  1. הפטפטת הפוליטית גורמת לי בחילה קשה, מצפה מה "אישים" שלא סותמים ת'פה לשים סוף לטימטום לאלתר, ההתנצחויות ההדדיות רק מרחיקות את הבוחרים!

  2. מר גלנט …תראה …זה אתה עם המחשבות שלך מול בורא עולם וגם אתה והמחשבות שלך הם שלו והוא יגמור כרצונו בסופו של דבר אבל אתה יכול לבחור בין עצה של אנשים שלא היו אף פעם בעזה ואתה יכול לבחור בעצה שנתן לך הבורא יתברך בתורה כמה פעמים …אם זה הבא להורגך השקם להורגו….ואם זה להוריש את הארץ…ויש עוד הרבה עצות מה לעשות עם מי שמחפש להשמיד אותנו אבל אתם לא מבינים כי אתם הולכים בשרירות לבכם וכולנו סובלים בגללכם ויכול מאוד להיות שאני סתם מקשקש פה וזה לא יועיל כלום אבל כיהודי בארץ שלו שנתן לו בורא עולם ואין לי ארץ אחרת ומאוד אוהב את עמי וארצי אני חייב לרשום את זה …וזה כמחאה על דרככם הנוגדת את מה שציווה מי שאמר והיה עולם.

Back to top button