חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

קיש: "זה הזמן לפעול ע"פ חוק ולפנות את חאן אל אחמר"

שלושה שבועות לאחר הצהרת נתניהו על דחיית הפינוי בחאן אל אחמר, סייר יו"ר ועדת הפנים עם תנועת רגבים בחאן אל אחמר ואמר כי מדובר ב"ניסיון ערעור על הריבונות הישראלית"

יו"ר שדולת ארץ ישראל בכנסת ויו"ר ועדת הפנים, חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד, סייר הבוקר בחאן אל אחמר עם אנשי תנועת רגבים והמטה הלאומי בליכוד.

מאיר דויטש וישי חמו, מתנועת רגבים סקרו בפני חבר הכנסת קיש את המשמעויות המשפטיות והאסטרטגיות של המרחב. "הרשות הפלסטינית עושה הכל כדי להשתלט על מרחב אדומים האסטרטגי, על מנת לייצר רצף טריטוריאלי בשליטתה בין רמאללה, בית לחם ויריחו. חאן אל אחמר הוא מקרה בוחן לשלטון החוק ולמשילות הישראלית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"שר הבטחון ליברמן ולראש הממשלה נתניהו, מספיק עם הדיבורים, זה הזמן לפנות", אמר חה"כ קיש. "חאן אל אחמר הוא עוד ניסיון ערעור על הריבונות הישראלית ע"י הרשות הפלסטינית במימון האיחוד האירופאי ולהשתלט על שטחי מדינת ישראל. זה הזמן לפעול ע"פ חוק ולפנות".

נתן אנגלסמן, יו"ר המטה הלאומי בליכוד אמר בתום הסיור, כי הוא מצפה מחבר הכנסת קיש להוביל דיון דחוף בוועדת הפנים, על מנת לוודא כי מימוש פסק הדין יבוצע בהקדם. במהלך השבוע צפויים חברי כנסת נוספים מהליכוד לבקר במקום יחד עם פעילי המטה.

יגאל דילמוני מ.מ. מנכ"ל מועצת יש"ע אמר בסיור: "יש את כל התשתית המשפטית החוקית והתמיכה הפוליטית על מנת לבצע את פסק הדין של בג"צ לפנות את חאן אל אחמר. דווקא עכשיו אסור לוותר ולהתקפל מול הרשות הפלסטינית שמנסה להשתלט על שטחי סי. אני מברך את ח"כ יואב קיש שקורא היום לפנות את המאחז הלא חוקי באופן מיידי".

צילום: תנועת רגבים

צילום: תנועת רגבים
צילום: תנועת רגבים
Back to top button