חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"הממשלה הרעה הזו מתקרבת לסוף דרכה ומורשתה העלובה"

ח"כ איציק שמולי, אמר היום (שבת) במפגש עם תושבים במועצה האזורית מטה יהודה כי "ראש ממשלה שסביבתו סחרה באופן מושחת בביטחון המדינה לא ראוי להנהיג עוד יום אחד, בין שלא היה מודע ובין ששיתף פעולה".

לדבריו, "הממשלה הרעה הזו מתקרבת לסוף דרכה ומורשתה העלובה תהיה שילוב הרסני של איבוד הביטחון והעברת מזוודות של כסף כפרוטקשן לחמאס ושל רמיסת שלטון החוק והדמוקרטיה וקידום חקיקה גזענית, מסוכנת ומושחתת במקומם."

16 תגובות

  1. פטט או פתת איך אומרים בעברית צחה? אולי פטתי וזהו …. מילים בקילו , מה המורשת שלך ?

  2. שמולי ביבי אשם שיש לך פה עקום ודיקציה של רינה מסריח. זה בכלל לא מהעומס של עודף בובולים שאתה מכניס לפה עד כדי כך שעיקמת לעצמך את השיניים וכל הבולבולים שאתה מעמיס לתוך הלןע שלך זה בגלל ביבי בכלל יצאת מתרומם עלוב יונק ומוצץ ללא סוף הכל בגלל ביבי ………. שהוא מלך בישראל כי זה מה שרוב העם רוצה

  3. הוא לא קיבל בישבן היום אז הןא עצוב. אז כרגיל ביבי אשם ששמולי לא קיבל שמוקי

  4. במדינת ישראל , הממשלה הזו מורכבת ממפלגות שנבחרו בבחירות דמוקרטיות ; המפלגות קיבלו את קולות הבוחרים ; בגלל שביעות הרצון של הבוחרים שלהם מתיפקודן ; לא הוגן מצד חבר הכנסת איציק שמולי להתבטא כך ; ולמען ההגינות : להודות בטעותו ; ולהתנצל .

  5. כשיהיו כתבי אישום, קרוב המשפחה יתחיל לזמר . הוא לא ישכב על הגדר …גם לא בשביל בן דודו ראש הממשלה.

  6. גם שאר החשודים שים לב החשודים עוד לא הוכחה אשמתם,, עדי המדינה, 2 שקרנים+ אחד רב נוכל שמחפס דרך לחמוק ..חבל שאי אפשר לחייב את המקטרגים לשלם עבור השקרים גם שמואלי נידבק בחיידקה הכפשות .עוד אחד……

  7. איציק שמולי , היית צריך להישאר באוהל שלך ברוטשילד ולעולם לא לצאת ממנו…….

Back to top button