חדשות הארץמבזקיםרצועת עזה

מת מפצעיו מחבל שנורה היום ע"י צה"ל בדרום רצועת עזה

משרד הבריאות בעזה מדווח הערב (שישי) כי מת מפצעיו המחבל, רמי וואל קהמן בן 28 שנפצע מוקדם יותר מירי צה"ל במהלך העימותים ממזרח לרפיח שבדרום רצועת עזה. עוד נמסר בעימותים היום בגבול הרצועה נפצעו 146 פלסטינים, 35 מתוכם כתוצאה מירי.

מחבל נוסף שחדר הערב לשטח ישראל מצפון רצועת עזה הצית חממה ביישוב נתיב העשרה ולאחר מרדף קצר אחריו הוא נעצר. בבדיקה עלה כי אינו חמוש והא זה שהצית את השריפה ולא כפי שהודיע בתחילה דובר צה"ל כי השריפה פרצה כתוצאה מפצצת תאורה שנורתה על ידי כוחות צה"ל במהלך החיפושים אחריו. המחבל הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

המחבל שמת מפצעיו

3 תגובות

  1. הייתי שמאלן שרוף. לצערי הורי הדפוקים וחברי הקיבוץ (לא כולם) והשומר הצעיר ומרץ. למדו אותי לשנוא את המדינה וללכת כל הזמן נגד. זה כניראה טראומה שלנו מין השואה.

  2. אני מקווה שצהל יהרוג את כל אחי הבלסטינים. כי האיסלם שלנו הוא כמו סרטן ללא מרפא.

  3. ברוך השם! פחות נבלה אחת! חבל שזה רק אחד ולא כולם. כל מי שרק מתקרב לגדר 100 מטר ממנה צריךלקבל כדור בין העיניים. אלהמבינים רק כוח ומוות. צריכים לדבר אליהם בשפתם ופשוט להרוג בהם ללא רחם. לפני שיהרגו אותנו בראותם אותנו בחולשתנו כשאנו לא עושים כלום נגדם…בושה למדינה עם ממשלה וראש ממשלה כאלה נמוכים וחסרי כיוון. חבורה של מדוזות רכרוכיות שמפחדת מהצל של עצמה. אוי לנו שאלה מובילים אותנו לאבדון. הביביזם המטומטם.

Back to top button