מבזקים

תיעוד: ירי והשלכת רימון לעבר בית ראש מועצת טובא זנגרייה

בקטע וידאו ממצלמות אבטחה שהגיע לידי חדשות MivzakLive נראה תיעוד של הרגע בו בוצע ירי הערב והשלכת רימון לעבר ביתו של ראש מועצת טובא זנגרייה הנבחר ויסאם עומר. הרימון שהושלך לא התפוצץ אך כתוצאה מהירי נגרם נזק לבית.

כוחות גדולים של משטרה הוזעקו למקום ופתחו בחקירת הנסיבות. מהמשטרה נמסר כי הרקע לארוע תוצאות הבחירות לרשות המקומית. חוקרים וחבלן משטרה אוספים ממצאים בזירת הארוע.

ח"כ עיסאווי פריג (מרצ) מסר הערב כי "השלכת הרימון היום, אל עבר ביתו של ראש מועצת טובא זנגרייה הנבחר ויסאם עומר, לה קדמה הצתת בניין המועצה, מהוות שיא חדש של אלימות פוליטית. גורמים שלא מקבלים את חילופי ההנהגה עליהם החליטו התושבים, נוקטים באלימות חסרת גבולות כדי להרתיע ולייצר אנרכיה ופחד ומסביב שתיקה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"שתיקה מכיוון ראש המועצה לשעבר, שתיקה מכיוון ראשי המדינה וראשי הליכוד, המפלגה בה חבר ראש המועצה לשעבר שהודח על ידי נציג מרצ. שתיקה גם מראשי המשטרה." תקף ח"כ פריג'.

הוא ציין כי "העובדה שאלימות שכזו זוכה להרבה פחות התייחסות ותגובות מאשר הפרובוקציה הזולה של הצבת ראש חזיר בבית כנסת, מלמדת יותר מכל על אדישות המדינה כולה לאלימות בחברה הערבית. אדישות שמהווה רוח גבית לאלימים ולעבריינים שיודעים שסביר שלא יענשו."

Back to top button