צרכנות

המטבע החדש שמשגע את העולם

אם עדיין לא שמעתם על ה- BLABCO BIT, אז הגיע הזמן….

 טרם נדבקתם בחיידק ה- Blanco bit ? כדאי לכם למהר כי המטבע הזה הוא הדבר החם הבא!

בעידן של היום שאנשים משקיעים במטבעות וירטואליים, קם מטבע חדש בתצורת שטר שמשגע את האנשים בעולם וכל המשקיעים נוהרים להשקיע בו. ערכו נכון להיום עומד על 180$ לשטר ומובילי דעת קהל ובעלי השפעה בתחום הכלכלה העולמית צופים לשטר זה עליות בערכו לממדים שלא נראו עד כה מכל מטבע אחר המוצע כיום בשוק. כמות שטרות ה- Blanco bit הזמינה בעולם מוגבלת רק ל- 180,000 שטרות בכל העולם, להבדיל ממטבעות אחרים המיוצרים בכמויות של מיליונים וזה מה שנותן את הביקוש ואת ערכו הגבוה והקשה להשגה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ערך ה- Blanco bit  נקבע בשוק החופשי ללא מניפולציות ומטבע זה אינו מנוהל ישירות על-ידי בנק, ממשלה או גוף רגולטורי. ולמרות זאת, יש חברות ואנשים בכל רחבי העולם, המוכנים לקבל תשלום ב-   Blanco bit  כאילו הוא מטבע ממשלתי לכל דבר. קהילת המשתמשים והסוחרים המאמינים בו הם אלו שקובעים את ערכו באופן חופשי מעצם השימוש בו. השטר נחשב כנכס פיננסי תנודתי ומשמש כאפיק השקעה. רכישת השטר הינה אישית ולכן הופכת אותך לבעליו של השטר. המטבע נכון להיום זמין לקנייה באתר Blanco bit והוא כאן כדי להישאר!

כל שטר מונפק באמצעות מספר סממני זיהוי משולבים בהם סימני ביטחון מתקדמים המיוצרים בטכנולוגיות מגוונות. סימני הביטחון משותפים לכל השטרות וניתן לראותם, לחוש אותם או לגלותם בעת הטיית השטר. בנוסף, נעשה שימוש בתוכנות הצפנה מתקדמות שיוצרות רצף מספרים ייחודי ובלתי ניתן לחיקוי הנמצא על חזית וגב כל שטר.

BLANCO BIT   מטיל זהב

מטבע ה- Blanco bit דומה לשיטת תקן הזהב, אמנם הזהב כיום אינו משמש כמטבע או כבסיס למטבע, אבל הוא סחורה כמו כל סחורה אחרת ובשל כך ההיסטוריה התרבותית והכלכלית של העולם ייחסה לו "ערך עצמי". ה Blanco bit – בדומה לזהב הוא נכס פיננסי ומשמש בעיקר להשקעה בסיכון גבוה ולכן אפשר לסחור בו כמעט בכל מקום. כל מה שמקנה למטבע החדש את ערכו הוא הביקוש מצד המאמינים בו שסבורים מצדם כי יום יבוא ולמטבע יהיה שימוש וערך אמיתי שיוכלו למכור את השטרות האלה למישהו אחר במחיר גבוה יותר. השימוש כיום ב- Blanco bitהוא בעיקר לצרכים ספקולטיביים שקונים ומוכרים ופחות כאמצעי תשלום.

"כיום המטבע שווה רק 180$ אז המחשבה היא שנשקיע מה כבר יקרה. כשארצה למכור, אחפש מישהו בעולם שיקנה ממני ויכול להיות שבעוד כעשר שנים זה יוכל להיות ירושה שאעביר לנכדים" מעיד אחד הרוכשים.

ה- Blanco bit מייצג התפתחות רעיונית בעלת יכולת אמתית להוות אלטרנטיבה איכותית לשיטה הכלכלית הקיימת, מערכת פיננסית המאפשרת לקנות בזול ולמכור ביוקר ובכך להפוך את הBlanco  – bit למזומנים. אנשים משתמשים בו וזה מה שנותן לו את הערך מתוך רצון חופשי ולא מתוך שימוש בכפייה של המדינה במטבע שלה.

לרכישה ולפרטים נוספים היכנסו לאתר  Blanco bit

אה… ואל תשכחו המלאי מוגבל, מהרו !!!

תגובה אחת

Back to top button