בריאותמבזקים

היום נחנך מנחת המסוקים בבית החולים אסותא אשדוד

מנחת המסוקים נחנך היום (חמישי) בבית החולים אסותא אשדוד. מדובר באירוע חשוב ומרגש עבור בית החולים, שפתיחתו מהווה עוד סמן בהצבת בית החולים, כבית חולים מרכזי ומשמעותי באזור השפלה והדרום.

מנחת המסוקים, שהינו החדיש והמתקדם בישראל, ישרת את בית החולים לקבלת חולים ופצועים דחופים אך לא רק, ממנו ניתן יהיה גם לפנות מקרים מורכבים לבתי חולים אחרים, אירועים מיוחדים ועוד.

בזכות מאבק עיקש של יו"ר אסותא, פרופ' שוקי שמר מול רשויות המדינה ולבסוף עזרה מראש הממשלה, ביבי נתניהו, הובילו לקבלת אישור להקמת מנחת מסוקים בבית החולים. לשם הקמת המנחת נדרשו כ – 8 מיליון ₪ שעד כה לא אושר תקצובו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פרופ' שוקי שמר, יו"ר אסותא מספר, "ישנה חשיבות בלתי רגילה להקמת המנחת, התעקשתי ואמרתי, ייקוב הדין את ההר, בית החולים לא יפתח אם לא יהיה לו מנחת מסוקים. המנחת הוא חלק אינטגרלי וחשוב לחיזוק חוסנה ובריאותה של העיר אשדוד. אני שמח ונרגש שהגענו ליום זה. החשיבות והמשמעות תתברר בהמשך הדרך, גם לאחרון הספקנים".

ד"ר דודו דגן, מנכ"ל בית החולים הוסיף ואמר, "אנחנו היום כשירים מבחינה מבצעית החל מרגע זה לקבל נפגעים וחולים מאירועים בחירום ובשגרה. המנחת יכול להכיל עד שני מסוקים ובית החולים יכול לקלוט עשרות נפגעים. מדובר בנדבך מאוד משמעותי ליכולות בית החולים והעיר אשדוד."

מנחת המסוקים בבית החולים אסותא נחנך
Back to top button