חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

בן 30 נהרג ו-19 נפצעו בתאונת דרכים בין 5 כלי רכב בהר חברון

הבוקר (חמישי) סמוך לשעה 05:00 אירעה תאונת דרכים בין חמישה כלי רכב פלשתינאים בהם רכב הסעות ו- 4 כלי רכב פרטים בכביש 60 סמוך לכניסה לשימעה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א ממרחב נגב וצוותים של הסהר האדום העניקו טיפול רפואי ל- 20 נפגעים, בהם: גבר כבן 30 שמותו נקבע בשטח. שני פצועים קשה כבני 30 עם פגיעה רב מערכתיות, 5 פצועים במצב בינוני וארבעה פצועים קל שפונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. 8 נפגעים, בהם שניים בינוני ו – 6 קל פונו ע"י הסהר האדום לחברון.

הפאראמדיקים של מד"א אדיר אדרי ואלישיב אמיתי סיפרו: "מדובר בתאונה קשה, כשהגענו ראינו שמדובר בשתי זירות שקרובות אחת לשנייה ובמקום הייתה המולה. חלק מהנפגעים שכבו על הכביש וחלקם ישבו ברכבים, הגענו עם כוחות גדולים של אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ ויחד עם צוותים של הסהר האדום שהגיעו גם למקום ביצענו סריקה, הוצאנו את הנפגעים מהרכבים וערכנו מיון ראשוני, גבר כבן 30 היה עם פגיעה רב מערכתית, מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. כל הצועים הנוספים גברים בשנות השלושים קיבלו טיפול רפואי מצי חיים כאשר שנים מהם סבלו מפציעה רב מערכתית ומצבם הוגדר קשה, מצבם של 7 הוגדר בינוני ו- 10 נוספים טופלו כשמצבם קל. את רוב הפצועים פינינו לבית חולים סורוקה ו- 8 מתוכם פונו ע"י הסהר האדום לבית חולים בחברון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כביש 60 צומת מיתרים לדרום נחסם לתנועה בעקבות התאונה ושוטרים שנמצאים במקום מכוונים את כלי הרכב. בוחנים פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

צילום: מד"א הר חברון
צילום: מד"א הר חברון
צילום: מד"א הר חברון
צילום: מד"א הר חברון

צילום: מד"א הר חברון
צילום: מד"א הר חברון

תגובה אחת

  1. או שיש חוסר זהירות כללית של הנהגים ולכן יש תאונות רבות יומיומיות, או שבעבר פשוט לא דווח לנו כלל. אנא, סעו בזהירות!! מדובר בחיי אדם!!

Back to top button