חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

פיצוץ הרכב בשרון: הערכה – הנהג ברכב שנהרג לא היה היעד לחיסול

היום (רביעי) בשעה 14:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על רכב שעולה באש בכביש 2 סמוך למחלף חוף השרון לצפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 30 ופינו לבית החולים שני פצועים כבני 30 במצב בינוני וקל. הרכב עלה באש לאחר פיצוץ מטען חבלה שהוטמן בקדמת הרכב וגרם למותו של הנהג. הפיצוץ ברכב אירע תוך כדי נסיעה והרכב נעצר לאחר עשרות מטרים.

פראמדיק על אופנוע חירום של מד"א עידן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 לכוד בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערתכית קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. 2 גברים נוספים כבני 30 התהלכו מחוץ לרכב כשהם סובלים מפציעות הדף וכוויות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד בינוני והשני קל."

מדוברות המשטרה במרחב שרון נמסר, "סמוך לשעה 14:53 התקבל דיווח על פיצוץ ברכב מסוג סקודה שנסע מדרום לצפון בהשתלבות של כביש 2 עם כביש 20. מעוצמת הפיצוץ נהרג גבר, ושני פצועים באורח קשה פונו לטיפול רפואי בביה"ח איכילוב. מממצאים ראשוניים עולה חשד שמטען חבלה התפוצץ ברכב. כוחות משטרה במקום. נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רועי סלומון מתנדב זק"א מרחב שרון שהגיע מהראשונים לזירה סיפר: "מדובר ברכב פרטי שהתפוצץ ממטען חבלה במהלך הנסיעה במרכז הכביש הראשי. כשהגעתי לזירה ראיתי את הרכב מרוסק לגמרי כתוצאה מעוצמת הפיצוץ. נהג הרכב כבן 30 ספג פגיעה רב מערכתית, צוות מד״א אשרו את מותו במקום. שניים מנוסעי הרכב נפגעו ופונו לבית החולים. מתנדבי זק״א מרחב שרון טיפלו בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה". והוסיף " הכביש היה עמוס ברכבים. היה נס שלא היו נפגעים חפים מפשע כתוצאה מהפיצוץ".

בדקות הראשונות שלאחר הפיצוץ החלו להתפרסם ברשתות החברתיות תמונות וסרטונים שהציגו את חומרת הפגיעה. באתר "פוסטה" דווח כי הרכב בו אירע הפיצוץ שייך לעבריין מוכר מנתניה, אולג (אליק) קובליוב, אסיר משוחרר שמעורב בפשיעה בעיר ובאזור ועל פי הערכת גורמי מודיעין במשטרה הוא היה היעד לחיסול. ההרוג הוא יהודה מחפודה, תושב העיר בן 30. עורכי דינו, קובי בן שעיה ויצחק נתן מסרו כי "משפחתו המומה מהמקרה מאחר ולא היו לו אויבים או סכסוכים".

במשטרה החלו בחקירה אינטנסיבית על מנת לעלות על עקבות מבצעי הפיגוע הפלילי שבנס לא הסתיים בנפגעים חפים מפשע. החיסול הזה מצרף לחיסול שאירע רק לפני יומיים בשכונת התקווה בתל אביב בו מצאו את מותם עוזי בר ציון ואלעד סרדניוף. במשטרה ינסו כעת להגיע כמה שיותר מהר למבצעים על מנת לנסות ולעצור את רצף החיסולים בעולם התחתון.

צילום: דוברות מד"א

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: אהרון פישר
צילום: אהרון פישר

4 תגובות

  1. מי אתה שתקבע שהוא עבריין יא חתיכת זבל, אתה מכיר? זה בן אדם שלא ידע להגיד לא מרוב טוב ליבו ומה זה שהרג אותו,אם אתה חושב שמגיע לך לקבוע למי מגיע למות ולמי לא מאחל לך שתיחנק בשנתך יא חתיכת חרא

  2. כמו שזה נראה עם זה שכל יןם ראשון שלישי וחמישי מתפוצץ מטען והמשטרה ממשיכה לחפש סטלנים ברחוב מה הסיכויים שהמשטרה והשילטון מעורבים בכל האירועים הללו (חומר למחשבה)

  3. תקשיב אתה ממש חוצפן מזה משנה עבריינים או אנשים רגלים בן מתה פה ואתה אומר טוב מאוד איפה הבושה שלך גועל נפש כול אחד יעשה מה שטוב לו ויחייה את החיים שלו כמו שאלוהים ירשום לו לחיות אז תתביש לך בושם

  4. זה טוב מאוד שמחסלים את
    הפושעים והעברינים זה מעולה
    ( רק שאזרחים לא יפגעו )
    העברינים זה נזק למדינה
    נזק לציבור ונזק למשטרה
    לא צריך את הכלבים העברינים.

Back to top button