חדשות הארץמבזקים

אביו של אילון שלו שנדרס למוות: "רוצה לדעת מה קרה באותו לילה"

בכיר האוצר לשעבר ואביו של אילון שלו ז"ל, שנדרס למוות לפני שלושה חודשים, מתח ביקורת על מערכת המשפט בוועידת ישראל לבטיחות בדרכים של הרלב"ד ו-The Marker. "המסמך היחיד שיש לנו חוץ מתעודת הפטירה הוא כתב האישום של הנהג הרוצח", אמר האב השכול.

קובי אמסלם, לשעבר הממונה על השכר באוצר ואביו של אילון שלו אמסלם ז"ל, שנדרס למוות לפני כשלושה חודשים, מתח היום (רביעי) ביקורת על התנהלות מערכת המשפט כלפי משפחות קרבנות תאונות הדרכים. "כל מה שאנחנו יודעים על אותו לילה אנחנו יודעים מהתקשורת", סיפר אמסלם בוועידת ישראל לבטיחות בדרכים של הרלב"ד ו-The Marker.

"המסמך היחיד שיש לנו חוץ מתעודת הפטירה הוא כתב האישום של הנהג הרוצח", הוסיף האב השכול. "יוצא שקדושת חומר החקירה עולה באופן בלתי מתקבל על הדעת על כל האינטרס שיש לנו, ההורים של אילון, לדעת בדיוק מה קרה ולהבין באופן בלתי אמצעי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מספר קורבנות העבירה בתאונה לא משנה את רמת הענישה. זכור המקרה של ירון ברכה, שהרג ששה בני אדם, כולל את אחיו, וקיבל 16 שנה. פחות משלוש שנים לאדם. הוא נהג באור אדום, שיכור, במהירות מופרזת".

"הקורבן בפסק הדין שבתי המשפט כותבים מקבל שם, מקבל תאור של גילו ואולי פרט אחד או שניים. זהו. אין לו פנים, אין לו חיים ולא פלא שדרכם של עבריינים רוצחי הכבישים קלה לשחרור, היא על מסלול ירוק, בעוד זה של המשפחות על מסלול שחור. זה לא יגרע מפסק הדין אם יתנו לקרבן חיים, כי היו לו חיים. שקולו יישמע וגם צעקתו".

צילום: תומר אפלבאום

תגובה אחת

  1. אם המדינה המטומטמת שלנו משחררת את 'טל מור' דורסו של שניאור הרוכב אופניים , מדוע לך כאב יש טענות על המערכת ?!?! שתתפוצצץ לה הפרקליטות

Back to top button