חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

בן 30 נהרג בפיצוץ רכב בכביש 2 סמוך למחלף חוף השרון

לפני זמן קצר (רביעי) אירע פיצוץ ברכב תוך כדי נסיעה בכביש 2 סמוך למחלף חוף השרון לצפון. הרכב נעצר לאחר עשרות מטרים. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 30 ופינו לבית החולים שני פצועים כבני 30 במצב בינוני וקל.

פראמדיק על אופנוע חירום של מד"א עידן מספר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 30 לכוד בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. 2 גברים נוספים כבני 30 התהלכו מחוץ לרכב כשהם סובלים מפציעות הדף וכוויות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד בינוני והשני קל."

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. מהמשטרה נמסר: "סמוך לשעה 14:53 התקבל דיווח על פיצוץ ברכב מסוג סקודה שנסע מדרום לצפון בהשתלבות של כביש 2 עם כביש 20. מעוצמת הפיצוץ נהרג גבר, ושני פצועים באורח קשה פונו לטיפול רפואי בביה"ח איכילוב. מממצאים ראשוניים עולה חשד שמטען חבלה התפוצץ ברכב. כוחות משטרה במקום. נפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעקבות האירוע כביש 2 ממחלף שפיים לצפון נחסם לתנועה. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה. מומלץ להגים לפנות לדרכים חלופיות.

צילום: דוברות מד"א

צילום: אנשי הדממה

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: צ.ב.מ
צילום: אנשי הדממה
Back to top button