צרכנות

סקירת דלתות פנים לבית ודלתות כניסה לשנת 2019

אנו מתייחסים לדלתות בביתנו כמובן מאליו אך למעשה מדובר באחד האלמנטים החשובים ביותר לבטיחות הבית, העיצוב שלו ואיכות החיים באופן כללי. אלו דלתות פנים מחכות לכם בשנת 2019? ממי כדאי לקנות אותם? מה צריך לדעת על הקנייה? הנה כל הפרטים לפני בחירת דלת פנים וחוץ.

השפעה משמעותית על עיצוב הבית

דלת פנים מעוצבת יכולה לשפר משמעותית את חדר השינה שלכם, חדר האמבטיה או חדר הילדים. דלת פנים חשובה לא פחות מדלת חוץ ולמרות שהיא פחות עמידה וגם לא חשופה כמוה לתנאי מזג אוויר קשים ולניסיונות פריצה, היא מהווה חלק אינטגרלי מהעיצוב בבית. ברגע שדלתות הפנים שלכם יהיו מעוצבות ומותאמות לחלל, כך ההרמוניה בבית תשלוט. למעשה לא רק בבית חשוב לבחור דלת פנים איכותית אלא גם בעסק, במשרד ובכל מתאר אחר. אולי דלת פנים לא מעוצבת ולא מושקעת לא תפגע מהעיצוב באופן משמעותי אך ללא ספק דלת מעוצבת וחדשנית תשדרג את המקום בכמה רמות.

דלתות פנים איכותיות ועמידות

דלתות דרור – דלתות פנים מעוצבות, תוכלו להתרשם ממגוון רחב של דלתות פנים מכל הסוגים. כך למעשה הסיכוי שלא תצליחו למצוא את הדלת המושלמת עבורכם הן מבחינת עיצוב והן מבחינת כל פרמטר אחר ואפילו מבחינת התקציב, יהיה קטן מאוד. דלתות פנים חייבות להיות איכותיות והכוונה באיכות היא לא רק להתאמה לעיצוב אלא גם העמידות שלה לאורך זמן. בין אם מדובר על דלת פנים לחדר אמבטיה לח ורטוב, או דלת פנים לחדר ילדים שלא מפסיקה להיטרק ולהיחבל ממשחקים, בדלתות דרור תוכלו למצוא דלתות חזקות עם כל התקנים המחמירים ביותר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התאמה מדויקת של הדלת לחדר

ההתאמה של דלת פנים לחדר אינה פשוטה גם כאשר יש לבחור את העיצוב המתאים. כאשר יש צורך לבחור דלת לחלל מסוים בבית היא צריכה להתאים לו משני הצדדים מה שלפעמים יכול ליצור ניגודיות די קשה להכרעה. בכל מקרה ההתאמה לפי העיצוב חייבת להתחשב גם בסגנון העיצוב הקיים וגם בצבע, כאשר אין להתפתות ולבחור דלת פנים במבצע שבסופו של דבר לא תתאים והמחיר סנוור אתכם. ההתאמה של דלת הפנים לחדר צריכה להיות מדויקת ברמת הגוונים והגימורים וכדאי להיעזר לשם ההתאמה הזו במעצב פנים.

אלו סוגי דלתות ניתן לבחור?

כמובן שהישראלי הממוצע מיד יחפש דלת פנים במבצע ומבין כל האפשרויות שייפתחו בפניו הוא יבחר את הדלת המתאימה ביותר. אין ספק שדלת פנים לא תמיד תהיה זולה, בוודאי לא כאשר אתם מעוניינים בדלת מעוצבת ואיכותית מהחברות הכי טובות, אך אנו בדלתות דרור – דלתות פנים מעוצבות עוד נפתיע אתכם במחירים הנמוכים בלי פשרות על האיכות. בדלתו דרור תוכלו למצוא דלתות מעוצבות מכל הסוגים וגם דלתות שיתאימו לכל חדר בבית ולכל שימוש. דלתות אקוסטיות לשינה ערבה ושקטה, דלתות עמידות למים לחדרי שירותים ואמבטיה והרשימה הזו חלקית בלבד.

מה הפרמטר החשוב מכל בדלת כניסה?

אחרי שדיברנו על כך הרבה על דלת פנים מעוצבת הגיע הזמן לדבר על דלתות כניסה מעוצבות, שכמובן חשובות מאוד בעיקר בפרמטר הבטיחות. נכון שדלתות כניסה הן גורם מכריע בעיצוב מפתן הבית אך תחילה יש לבחור דלת חזקה ועמידה לפריצות, כך שהבית שלכם והמשפחה שלכם יהיו מוגנים. זהו פרמטר חשוב שמהווה סטנדרט בסיסי לבחירת דלת כניסה, כך שדלת כזו אי אפשר לבחור ממקומות מפוקפקים. מקום לא אמין, לא מוכר ומחוסר המלצות לא יהיה מקום טוב לקנות ממנו כי האחריות שלו תהיה בספק, ואפילו מועד האספקה וההתקנה של הדלת הם מקור לבעיות.

דלתות חוץ במגוון רב של סגנונות

כשם שיש דלתות פנים מגוונות מיוחד יש גם מבחר רחב מאוד של דלתות כניסה בכל מיני סגנונות. יתרה מכך, כאשר בוחרים דלתות חוץ יש אפשרויות שלא יהיו בבחירת דלתות פנים, כמו למשל דלת בעלת ממדים גדולים יותר, רחבה בהרבה מדלת פנים וגם גבוהה מאוד. דלתות אלו יהיו עשויות מחומרים חזקים מאוד, לעתים אפילו שילוב של אלומיניום וברזל ביחד עם עץ. יש גם דלתות חוץ שמשולבת בהן זכוכית, יש דלתות עם מספר נקודות עיגון למפתן הבית, יש דלתות כפולות שנפתחות ועוד. בדלתות קמיליון – דלתות כניסה מעוצבות תוכלו להתרשם ממגוון רחב של סגנונות עד לבחירה המתאימה.

 

 

 

 

תגובה אחת

  1. קניתי לא מזמן דלתות פנים לבנות שהשלימו באופן מדוייק את העיצוב של הדירה. לצערי הדלתות לא כללו התקנה, נכנסתי לטוב תודה https://www.tovtoda.co.il/Tenders.aspx?si=21&ca=179&ci=64 ומצאתי המון הצעות מחיר שונות להתקנה כולל ביקורת על איש המקצוע. הדלתות הותקנו ואנחנו מאוד מרוצים!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח