חדשות הארץמבזקים

עשרות שוטרים אמריקאים סיירו ביערות השרופים בעוטף עזה

שישים שוטרים אמריקאים מכל רחבי ארצות הברית הגיעו השבוע לסיור בישראל במסגרת פרויקט Police Unity. כחלק מהסיור הגיעו השוטרים אתמול (שני) לסיור גם ביערות קק"ל בעוטף עזה.

השבוע אירחו שוטרי משטרת ישראל משלחת של שישים שוטרים אמריקאים שהגיעו מניו-יורק, אריזונה, לוס אנג'לס ומקומות נוספים בארה"ב. הביקור, שנעשה במסגרת פרויקט Police Unity, כלל סיורים על אופניים בכל רחבי הארץ. היום הגיעו השוטרים גם ליערות עוטף עזה, שם אירחו אותם אנשי קק"ל מרחב דרום.

את הסיור העביר דני בן דוד, מנהל אזור נגב מערבי בקק"ל, שניהל את המלחמה נגד שריפות היער באזור עוטף עזה בחודשים האחרונים. בן דוד, שכבר סייר עם שוטרים אמריקאים בפעמים הקודמות בהן הגיעו לארץ, הראה לשוטרים את אתר חץ שחור ומגדל בארי, שם הסביר על השריפות ועל טרור העפיפונים ובלוני התבערה מעזה. לאחר מכן המשיכו למצפור לזכר השוטר יונתן ורמולן שנפל בשנת 2000 באזור סופה. את הסיור סיימו השוטרים בפארק אופקים בנטיעות משותפות להם ולשוטרי משטרת ישראל. לסיור הצטרפו גם נציגים מנאמני השביל של קק"ל, קבוצת רוכבי הדרום, שגם בהם ישנם שוטרים רבים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אחת המטרות שלנו בקק"ל היא לשמור על יערות ישראל ובתוכם כמובן גם יערות עוטף עזה" סיפר דני בן דוד, מנהל אזור נגב מערבי בקק"ל. "מסיבה זו היה לנו חשוב להראות את עוצמת הנזק גם לשוטרים האמריקאים שהגיעו לבקר היום באזור. השריפות שכילו יותר ממחצית משטחי יערות העוטף, הם נזק שאסור להתעלם ממנו ואף צריך להתנגד לו. השוטרים שביקרו היו בהלם מהנזקים הכבדים ושמחו לסייע לשקם את נזקי השריפות בצורת נטיעה של עצים חדשים באדמות הנגב".

צילום: איציק לוגסי, יערן קק"ל
צילום: איציק לוגסי, יערן קק"ל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח