חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"עכשיו אני מבין מאיפה גבאי למד להתייחס לציבור כאל מטומטמים"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר הערב (שלישי) בתגובה לביטול השביתה שתוכננה למחר על ידי ההסתדרות כי ה"סוף ידוע מראש. בשעה שמונה בערב בדיוק, בתזמון מקרי ביותר שמתאים בדיוק למהדורות החדשות, הגיע שר האוצר בדמות האביר על הסוס הלבן והציל את מדינת ישראל משביתה. הכל על פי תסריט כתוב מראש של תשדיר הבחירות של כחלון וניסנקורן."

הוא הוסיף כי "מסמך ההתחייבות של שר האוצר לשותפו הפוליטי, יו"ר ההסתדרות, שהביא להסרת איום השביתה, מכיל כל כולו מדיניות ממשלתית. אף שהיא טובה וראויה כשלעצמה ההסכם מוכיח יותר מכל שלרגע לא היה כאן "סכסוך עבודה" בין עובד למעביד, כזה שמצדיק שביתה על פי החוק. האיום היה בשביתה פוליטית ועצם היכולת לאיים בה ולהכניס את כל המשק לסחרור מלמדת עד כמה רחוק הלכו לאיבוד בתי הדין לעבודה בארץ בשנים האחרונות. אין מנוס מלהחזיר את הגלגל לאחור בחקיקה, שתתחום מחדש את זכות השביתה לסכסוכי עבודה מוגדרים ולא למחאה כנגד הממשלה כריבון. את זה עושים במדינה דמוקרטית במערכת הפוליטית ולא בהסתדרות. הצעת חוק שלי שקובעת את זה נבלמת על ידי שר האוצר, ששומר לעצמו את היכולת להמשיך ולנהל קמפיינים פוליטיים על חשבון כולנו."

בעמוד הטוויטר שלו כתב ח"כ סמוטריץ': "ככה נראה תשדיר בחירות מבויים של שר האוצר משה כחלון. ממציאים סכסוך עבודה פיקטיבי, מאיימים בשביתה, ואז יוצאים גברים כשמצילים את הציבור ממנה. תפאורה, שחקנים, ותזמון מושלם של שיא הדרמה לשמונה בערב. עכשיו אני מבין מאיפה אבי גבאי למד להתייחס לציבור הישראלי כאל עדר של מטומטמים. אז אנחנו לא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

3 תגובות

  1. ממש ככה, למה כחלון מגמגם?? דווקא לא נראה שזה כל כך קשה לו לחרטט אותנו!!

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח