צרכנות

וילות יוקרתיות בצפון למסיבות אירועים היכנסו וצפו בכל הפרטים

וילות בצפון ברמה גבוהה ביותר! הכי קל להזמין וילה בצפון באתר וילה T  צפו בכתבה המלאה, מחירים, תמונות, וכל מה שרציתם לדעת היכנסו

וילות בצפון

מעוניינים לחגוג כמו מלכים באירופה? לחצו כאן לכל הפרטים אודות וילות בצפון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רבים מעוניינים לחגוג אירוע מיוחד ברמה גבוהה, ולא רוצים / לא יכולים לעשות זאת במלון. זה מסובך ויקר מדי אבל לא רוצים לוותר. הפתרון הטוב ביותר, במקום לנסוע לחוץ לארץ ולשרוף כספים רבים, הוא פשוט לשכור וילות בצפון למטרת האירוע – ולהרגיש כמו מלכים או מיליונרים לערב אחד. לא מכירים את האופציה? אתם חייבים להישאר איתנו ואנחנו נסביר לכם הכול!

תמונות: וילה רוז גרדן, עין יעקב

וילות בצפון –מה זה

וילות בצפון הם הפתרון המעולה והאיכותי ביותר בעבור כל אחד שרוצה לחגוג כמו מלך, באיכות כמו מלך, ממש כמו המיליונרים הישראליים, אבל לא לשלם הרבה, ולעשות זאת לזמן קצר בלבד. המשמעות היא שבתים פרטיים יוקרתיים, ממש כמו בשוהם או סביון, הוקמו בדיוק למטרה זו. משכירים אותם כדי לקיים בהם אירוע יוקרתי או חופשה מרמה גבוהה של 1-2 ימים, בעלות הוגנת, ובאיכות גבוהה מאד. הבית הוא ברמה גבוהה כמו שרוב האנשים לא יכולים להרשות לעצמם, ובכל זאת זה נגיש בעבורם – ולו רק לכמה ימים. היום התופעה מתרחבת, והיא נפוצה בעיקר במרכז וצפון הארץ, דבר שמאפשר למשפחות וזוגות רבים לקיים אירוע או חופשה ברמה הגבוהה ביותר.

וילות בצפון – בעבור מי זה ואיזה אירועים אפשר לקיים בחופשת וילות בצפון

כאמור, יש וילות במרכז ובצפון. היתרון של הצפון הוא שהוא מעניק גם אווירה קרירה, הררית, מיוערת, עם הרבה בעלי חיים, טבע ושקט. המרכז הוא סואן ורועש, ולא מתאים לכל אחד. אם אתם רוצים חופשה רומנטית מבודדת או אירוע שקט ומקסים באווירה של איטליה או שוויץ, הגעתם למקום הנכון. וילות בצפון מתאימות לכל אחד שמעוניין לקיים אירוע של 30-40 איש, או חופשה ומפגש מרובה משתתפים של 30 איש. זה אמנם לא זול כמו צימר, אבל זה ממש לא יקר, בטח ביחס לבית מלון. נדבר על זה תכף. בין האירועים שאפשר לעשות בחופשת וילון בצפון אפשר למנות:

תמונות: וילה רוז גרדן, עין יעקב

 

  1. מסיבת רווקים / מסיבות רווקות – מזמינים את כל החברים, עושים על האש, שותים, עושים מסיבה ויש מקום לכולם לבשל, לאכול וליהנות מהבריכה וכמובן לישון.
  2. מסיבת יום הולדת – במיוחד בעבור אנשים מבוגרים.
  3. מפגש משפחתי מורחב, או חופשה משפחתית מורחבת, בעיקר אם יש איחוד משפחה או אורחים מחו"ל שמגיעים לחג.
  4. חופשה של כמה זוגות – לרגל יום נישואין למשל.

 

תמונות: וילאה – וילת יוקרה בצפון, מגדל

האם זה יקר

כאמור, ממש לא ביחס לבית מלון. מקבלים בית מדהים, מעוצב, מוקפד ונקי – עם כל מה שצריך כדי להעביר חופשה איכותית, ברמה הגבוהה ביותר. הפרטים הקטנים הם האיכותיים ביותר, מג'קוזי, בריכה, חלוקים ונעלי בית, מרכז מולטימדיה ומטבח מאובזר. הכול ברמה הגבוהה ביותר. המחיר הממוצע הוא כ-1000 שקלים ללילה, יש ביותר ויש בפחות. אל תשכחו שיש 20 משתתפים לפחות ואם תחלקו את ההוצאה של שני הלילות לכולם זה ממש גרושים על גבול החינם.

מעוניינים לשכור וילות בצפון – הגעתם לאתר הנכון

אם אתם מעוניינים באירוח בוילות בצפון באתר שלנו תוכלו למצוא בדיוק מה שאתם מחפשים. מדובר על רמה גבוהה מאוד של אירוח, ואצלנו באתר הכול מסודר בצורה פשוטה, תוך סימון של מה שחשוב לכם, הבלטת השירותים וכמובן פרטי קשר קלים לבעלי הווילה – כדי שתוכלו לקבוע את האירוע שלכם בקלות. אם אתם רוצים חופשה או אירוע בווילות בצפון, האתר שלנו ישמח להעמיד לרשותכם כל מה שאתם צריכים כדי לעשות את האירוע לא פחות ממושלם!

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח