חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

חוק הפדופילים עבר בקריאה שנייה ושלישית וייכנס לספר החוקים

על פי החוק שיזמו חברי הכנסת דוד ביטן, מיקי רוזנטל ועליזה לביא ועבר היום (שני) בקריאה שנייה ושלישית, תנתן לבתי המשפט הסמכות להורות על הרחקתו של מי שנחשד בעבירות פדופיליה מסביבת עבודה עם ילדים. זו תכלול את מערכת החינוך וכן כל מוסד רגיש אחר כדוגמת קייטנות, הסעות ילדים, פארקים ועוד.

ח"כ דוד ביטן אמר היום כי "החוק כל כך מתבקש, זה הפתיע אותי שעד היום איש לא נדרש לסגור את הפרצה בחוק. בטיחותם של ילדים הוא דבר ראשון במעלה ואני מקווה כי לצד החייץ שאנו מציבים בין עברייני מין לילדים התיקון לחוק יהווה גם גורם מרתיע במאבק בנושא"

ח"כ מיקי רוזנטל ציין כי "מדובר בסגירת פרצה חמורה בחומת ההגנה על הילדים שלנו. קשה להאמין, אבל עד היום אפשרה מערכת החוק לחשוד שטרם הורשע בפדופיליה להמשיך בעבודתו עם ילדים. זו הלקונה שאפשרה שורה של מחדלים חמורים, ביניהם המקרה הנורא בשנה שעברה בו חשוד בפדופיליה הועסק בבית ספר למרות החשדות נגדו וזה הוסיף לפגוע בילדים "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ ד"ר עליזה לביא (יש עתיד) אמרה כי "נגמרו התירוצים. החוק שחוקקנו מבהיר באופן חד-משמעי וברור: מי שחשוד בעבירת מין – לא יעבוד עם קטינים ותימנע ממנו תעודת יושר. אנחנו מחויבים להגן על הילדות והילדים שלנו, ועל משטרת ישראל מוטלת האחריות לפקח על המידע הקיים ברשותה אודות עברייני המין. זהו מידע מציל חיים ובעל חשיבות עצומה, ועל המשטרה להעבירו למוסדות ולגורמים הרלוונטיים. בעולם כבר מזמן הבינו זאת ויותר מדינות מפרסמות גם את רשימת עברייני המין באינטרנט, וכך כל אחד יכול לדעת מי בקהילה שסביבו הואשם בעבירות. פגיעה מינית היא צלקת לכל החיים לנפגע ולכל המשפחה, חובתנו ליצור סביבה בטוחה ומוגנת ולמנוע בכל אפשרות את הפגיעה מינית הבאה".

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, הדס פרוש

תגובה אחת

  1. מה זה רק פדופילים ?? מה הצביעות הזאת ?? צריך להוציא חוק לפדופילים הומואים לסביות ולהטבים שלא להתקרב לילדים הם מסוכנים מאוד וחולים בנפשם

Back to top button