חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

נשיא המדינה ביקר באוגדת יו"ש: "אנחנו בתקופה רגישה ונפיצה מאוד"

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ערך היום (ראשון) ביקור באוגדת יהודה ושומרון. את הנשיא ליוו בביקורו הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט, מפקד פיקוד המרכז אלוף נדב פדן ומפקד אוגדת יהודה ושומרון תא"ל ערן ניב. במהלך הביקור סקרו בפניו מפקד פיקוד המרכז ומפקד האוגדה את האתגרים העומדים בפני צה"ל בגזרה, ולאחר מכן נפגש עם מפקדי החטיבות בגזרה.

"אנחנו בתקופה רגישה ונפיצה מאוד בזירה הפלסטינית. האירועים בעזה משפיעים באופן ישיר על יהודה ושומרון, בנוסף למציאות הביטחונית האזרחית המורכבת הקיימת בשטח. כל אלה יכולים להוביל להסלמה חמורה", פתח הנשיא בדבריו ואמר: "יכולתה של האוגדה לפעול בנחישות מצד אחד, וברגישות מצד שני, תוך הבדל בין מלחמה וטרור לבין שגרת חיים- הביאו את האוגדה והחטיבות להישגים חשובים ומשמעותיים- גם במלחמה בטרור, אך במקביל גם בשמירה העדינה על מרקם החיים."

הנשיא אמר בתום דבריו: "אתם מבצעים עבודתכם באופן ראוי להערכה תוך תחושת שליחות והבנת חשיבות משימתכם. אתם מהווים דוגמא לכולנו בפעולה על פי ערכי רוח צה"ל. בנשימה אחת אתם מגנים על המדינה מכל אויביה ועומדים איתנים מול כל אתגר תוך קיום ערכי כבוד האדם והרעות. בשם עם ישראל אני מודה לכם ולמשפחותיכם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מארק ניימן /לע"מ
צילום: מארק ניימן /לע"מ
צילום: מארק ניימן /לע"מ
Back to top button