חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

בירן: "על הטעויות של האוצר לא צריכים לשלם מאות אלפי גמלאים"

ח"כ מיכל בירן (המחנ"צ), חברת ועדת העבודה והרווחה, השתתפה היום (ראשון) בהפגנת המחאה נגד הקיצוץ בפנסיה ותקפה את אנשי האוצר שגרמו למחדל.

"אנחנו נמצאים כאן היום בגלל מחדל של משרד האוצר." אמרה ח"כ בירן וציינה כי "מי ששילמו במשך חייהם מאות אלפי שקלים, עשו הכל נכון כדי לפרוש בכבוד לעת זקנה ולחיות על כספי הפנסיה שחסכו משלמים את מחיר הברדק של משרד האוצר. משרד האוצר נקט בעמדה ילדותית של או הכל או כלום. העלאת גיל הפרישה לנשים היא דבר הכרחי, אבל יש לעשות זאת בצורה הנכונה. ועדת הכספים כבר תבעה מזמן חבילת צעדים של העלאה מדורגת של גיל הפרישה לנשים יחד עם פנסיית גישור לזקוקות לכך. האוצר לא היה מוכן להגיע לשום פשרה והתוצאה לנגד עינינו – כישלון ידוע מראש, וקיצוץ מטורף בקצבאות."

"אני כאן כדי לספר לכחלון שאת הגמלאים שהוא אוהב לשכוח מהם, אנחנו לא ניתן לו להשליך לעת זקנה." אמרה בירן והוסיפה כי "על הטעויות של פקידי האוצר לא צריכים לשלם מאות אלפי גמלאים ברחבי הארץ, ואני דורשת מכחלון לפעול באופן מיידי לעצירת המהלך ההזוי הזה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ח"כ מיכל בירן בהפגנת המחאה נגד הקיצוץ בפנסיה

4 תגובות

  1. חקי חיון , חייבים לבטל בכל העולם את כל הפנסיות והקצבאות ולהלאים במיידית את כל הכספים של כל מיליארדי בני האדם בעולם כולו ובקום זאת להעניק לכל בן אדם בעולם אלף דולרים בלבד בכל חודש בחודשו בכסף דיגיטלי בלבד וכל שאר הכסף המוכר לנו כיום יבוטל לאלתר ולא יהיה שווה מאום. מכאן אתם מבינים שראש ממשלה והטייקוניים והאוליגרכים וההומלסים כולם ירוויחו בדיוק אותו דבר אלף דולרים בלבד בכל חודש. אגב חוק זה לא יהיה תקף לגביי ואני גם בכלל לא עובד עם שום רשות מסים בעולם ואני מנהל את עצמי אך ורק עם עצמי.

  2. תגובה אחד אתה מצחיק ככה המדינה שנועדה לכישלון מי שנישאר פה או ללא גונב מהמידנה הזזבלה

  3. יש לשלוח את כל הגמלאים לטיול בקוטב. אילו שיחזרו ימשיכו את הטיול בסהרה ומי שבאמת יחזיק מעמד יועבר להשלמת פנסיה בבניה שם ידאגו לו לסיום מהיר ואפקטיבי.
    הצביעו ביבי

  4. צריך לומר לאוצר תודה שהצילו את הגמלאים מהניהול הכושל של ההסתדרות. חכ בירן או שאין לה מושג מה קרה או שמשקרת. שתבחר.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח