בידורחדשות הארץמבזקים

היסטוריה: "כאן יוקם משכן גלי צה"ל בירושלים", ליברמן הניח אבן פינה

שר הביטחון ליברמן הניח הבוקר (חמישי) את אבן הפינה להקמת משכן הקבע של גלי צה"ל בירושלים, בטקס חגיגי במעמד מנכ"ל משרד הביטחון אלוף (מיל') אודי אדם, ראש אכ"א אלוף מוטי אלמוז ומפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ. עוד קודם לכן חנך שר הביטחון ליברמן את אולפן שידורי החדשות החדש של גלי צה"ל בירושלים, שאליו הועברו החל מהבוקר שידורי החדשות של התחנה, עד להעתקת התחנה כולה ממשכנה ביפו לבירת ישראל בעוד כ-3 שנים.

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר בטקס הנחת אבן הפינה: "היו הרבה ויכוחים אם בכלל צבא צריך תחנה צבאית. הנחת אבן הפינה מסמלת שכל הוויכוחים מאחורינו. אני בטוח שירושלים בירת ישראל תתן השראה מיוחדת לגלי צה"ל, שתמיד נהיה נאמנים למקור ושתמיד תהיה התחנה המואזנת שנהנת מאמון הציבור. לא רק משכן הקבע של גלי צה"ל, במקום הזה יקום קומפלקס אחד גדול, 7000 מ"ר בנויים, שבו יפעלו זה לצד זה בית החייל החדש, בית לחיילים חרדים ולשכת הגיוס החדשה. תהיה פה בבירת ישראל, נציגות רחבה של צה"ל ומשרד הביטחון ואני בטוח שהבית הזה יהיה בית חם לכולם."

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

מפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ: "כמעט 70 שנה ועדיין יש התוהים על חיוניות קיומה של התחנה אבל באותה נשימה עוטפים אותה כפרח מוגן ושומרים על הקולות הבוקעים ממנה, קולות הדמוקרטיה הישראלית, קולות כל אזרחיה. דווקא מהמקום הזה, גלי צה״ל וכל העושים בה מלאכה – מחוייבים שבעתיים לכללי האתיקה, לערכים של אמת ודרך ארץ. הקוד האתי שלנו הוא המגדלור לפני המחנה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

תגובה אחת

Back to top button