חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תקף ואנס אישה בת 42 בחוף דלילה באשקלון

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אלי טדסה, בן 33 מאשקלון, בגין עבירות של אינוס, נסיון למעשה סדום ותקיפה הגורמת חבלה של ממש שביצע במתלוננת, בת 42, בחוף דלילה באשקלון.

על פי עובדות כתב האישום, ביום 22.09.18 בשעות אחר הצהריים, הגיע הנאשם יחד עם אחרים לחוף דלילה באשקלון, והם בילו בחוף ושתו משקות אלכוהוליים.

בשעה 19:00 או בסמוך לכך, ניגש הנאשם אל המתלוננת וניסה לשוחח עמה. המתלוננת לא הבינה את שפתו של הנאשם ואמרה לנאשם באנגלית, שהיא רוצה להיות לבד ושיניח לה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מכן, הנאשם התיישב ליד המתלוננת ולפתע, אחז בחוזקה בשערה ביד אחת ובידו השנייה, חבט באגרופיו בפניה, פעם אחר פעם, ולא חדל ממעשיו חרף התנגדותה.

כעולה מכתב האישום, הנאשם הפיל את המתלוננת עד שנשכבה על החול, לחץ עם ברכו בכוח על צווארה, הניח את ידיו על צווארה וחנק אותה בכוח, ולאחר מכן שחרר את אחיזתו מצווארה והמשיך להכותה באגרופיו בפניה ובבטנה.

במהלך התקיפה, ביצע הנאשם במתלוננת עבירות של אינוס ונסיון מעשה סדום.

המתלוננת ניסתה להתנגד למעשיו של הנאשם, נאבקה בו, משכה ותלשה את השרשרת שענד על צווארו.

הנאשם המשיך לתקוף את המתלוננת, משך בשערה וגרר אותה כך לעבר הים, תוך שהוא אומר לה באנגלית שהוא יהרוג אותה.

המתלוננת ביקשה מהנאשם שיפסיק, ועל מנת להרגיעו, החלה לדבר איתו באנגלית ושאלה אותו איך קוראים לו ואם יש לו אחיות. הנאשם השיב שקוראים לו 'אלכס' או סשה או בדומה לכך, ובאותו הרגע המתלוננת ניצלה את ההזדמנות, קמה והחלה לברוח כשהיא צועקת לעזרה. הנאשם רץ אחרי המתלוננת, השיגה והפילה על הארץ, והחל שוב לחנוק אותה ולהכותה באגרופים בפניה.

המתלוננת המשיכה להיאבק בנאשם כשהיא שכובה על החול וצועקת לעזרה. עובר אורח שהבחין במתרחש התקרב אל הנאשם ואל המתלוננת, ורק אז הנאשם חדל ממעשיו וברח מהמקום.

המתלוננת פונתה באמבולנס לבית החולים "ברזילי", שם נמצא כי היא סובלת מחבלות רבות בגופה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה (קרדיט: PIXABAY)

תגובה אחת

Back to top button