בידורמבזקים

יאיר נתניהו תקף את אופירה אסייג: "היא בהמה גסה"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה תקף היום (שישי) בחשבון הפייסבוק שלו את אופירה אסייג וכתב כי "אופירה אסייג היא בהמה גסה שהגיעה לאן שהגיעה בזכות רומן עם גבר נשוי. הסיבה היחידה ש״קשת״ משדרים את התת רמה הזאת היא בגלל ההסתה שלה נגד אבא שלי ומשפחתנו ונגד ציבור הימין. ההתחנפות שלה לשמאל בשביל להיות מקובלת בברנז׳ה מבחילה".

אסייג נשארה מאופקת מעט אך החליטה להגיב לדבריו של יאיר נתניהו וכתבה, "אני מאחלת למשפחת נתניהו לצאת זכאים במשפט ולזכור שהכי חשוב לא להזניח את הפריפריה. ליאיר אני מאחלת שסוף סוף ימצא עבודה, וככה אולי יהיה לו משהו מועיל לעשות"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסביבתו של יאיר נתניהו ציינו כי הוא עובד ב"שורת הדין" ויאיר נתניהו עצמו אף פרסם פוסט בפייסבוק שלו וכתב, "אופירה, זה בשבילך" עם ציטוט מהארץ שמבהיר כי הוא עובד בשכר.

בתגובה האחרונה של אופירה אסייג בעמוד האינסטגרם היא כבר נשארה פחות מאופקת ואף צירפה לביקורת גם את אמו של יאיר, "מדהים אותי הפער הגדול בין האינטליגנציה הגבוהה, החדות, הרהיטות והקריירה המוקדמת של בנימין נתניהו לבין הבטלה והשעמום של יאיר נתניהו: כשבגיל 27 אבא שלו כבר היה אחרי פיקוד על צוות בסיירת מטכ”ל במבצעים נועזים, יאיר נתניהו חי על חשבון הציבור, משועמם, נמצא בבטלה ומתבטא בסוג של טירוף. אין ספק שאת הגנים שלו הוא קיבל מהאמא "

16 תגובות

  1. לצערי כל מילה בסלע.
    בהמה גסה ומבחילה.
    זו התרבות עליה גדל הנוער שלנו.
    לא משנה מה האג'נדה הפוליטית שלנו.
    לטובת בננו ובנותינו חייבים להפסיק את תיאטרון האבסורד הזה.
    ויפה שעה קודם.

  2. למה לא הגיבה על הרומן כן ממתי מקדמים מרוקאיות אוליי רק בגלל שהתחתנה עים אשכנזי

  3. אתה ממש טועה חברי… אופירה הכי מזוהה עם השמאל … ואני לא מתה על יאיר נתניהו אבל גם אני במקומו היצי נכנסת באחד אחד כי הלינץ התקשורתי על ראש המשלה כבר מוגזם!!!

  4. יאיר. לידיעתך, אופיה אמנם אינה טלית שכולה תכלת אבל, אופירה כלל וכלל אינה משויכת לשמאל. אופירה בוודאי מעריכה מאוד את בנימין נתניהו אבל, אינה מעריכה את מעורבותה של הגברת שרה נתניהו. חבל שאתה מתלהם כמו אדם בלתי יציב. הינך מביא חוסר כבוד ובושה רבה למשפחת נתניהו ולכול מי שמזוהה איתו. חשוב לפני שאתה מגיב ויוצר פרובוקציות מיותרות.

  5. אוי לנו ואבוי לנו אם אלה האנשים שאנו צריכים לראות, לשמוע, לקרוא ולצפות בהם.

Back to top button