מאמריםמבזקים

בפינה האישית: אויבים תוצרת הארץ

הבטן מתהפכת מהאויבים שחיים בתוכנו, הולכים ועושים עליהום מול העולם, מביישים את מדינתנו כאילו לא היו חלק ממנה, השאירו אותנו פעורי פה, המומים. לפעמים עולים הנושאים שבהם המחלוקת כל כך קשה ומחרידה אך נאמנות חייבת לבוא באותה נשימה עם האזרחות. לא יכולים לתת במה לאנשים השמים מקל בגלגלים, הארץ לא גועשת וזועקת למול המילים שהדהדו שם מול כולם, כמו שהיא לא גועשת על המצב הביטחוני במדיניות הספיגה המעורערת.

נשאלת השאלה איך באמת ניתן להכיל ולבלוע לתוכנו אדם שהלך ולמול העולם, במקום המרכזי הזה, הכפיש את קיומנו? לא רק שהוא לא היחידי שעושה זאת, יש עוד רבים שחיים כאן בינינו והולכים ותוקעים מסמר בפנינו. פשוט וקל ללכת ולהוציא דברי שטנה ומנגד להמשיך ולחיות כאן במדינה ושאין באמת דבר משפטי וחוקי האוסר זאת.

מה שווה האזרחות אם לנאמנות אין משקל? איך הדברים המונחים כאן על השולחן לא מטופלים? הרי חוץ מגינויים אין באמת משהו המונע זאת, עד לאויב הבא שיבוא מקרבנו. הדברים שנאמרו לא רק שפוגעים בנו כעם שחזר לארץ האבות, הם מערערים את הריבונות שלנו, את החיים פה על פני האדמה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נשאר לנו רק להזדעזע, הרי הכיכר לא תתמלא באנשים שיצעקו עד לשמיים שאין כאן מקום לבוגדים. שאדם צריך להיות נאמן למקום בו הוא חי, בו הוא מכה שורשים ולא ללכת שבי אחרי הגרועים שבאויבנו ולתת הצדקה למעשיהם הנפשעים.

אולי לא קיימת עוד הבחנה בין הטוב לרע.

יותר נכון לומר שאובדן השפיות גורם לאובדן הנאמנות.

בניין האו"ם. קרדיט: pixabay

2 תגובות

  1. כתבה מעניינת, תודה. עם זאת, אני חושב שצריך לשאול את השאלות הנכונות במקרים האלה. והשאלה שלי היא מי ממנן את זה? אני לא באמת מאמין שאותו בוגד הוא באופן טוטאלי אדם לא שפוי (למרות שלא חסרים כאלה), אני חושב שכסף יכול לגרום לאנשים למכור את אמא שלהם. הרבה כסף – את המדינה. צריך למצוא את אותו גורם, בארץ או מהעולם, ולפעול נגדו. ידוע שיש אנשים עם כיסים אינסופיים שממנים הפגנות ומשפיעים על דעות פוליטיות של אנשים מכל העולם ,לדוגמא – ג'ורג' סורוס ממנן את אנטיפה (שמאל קיצוני) בארה"ב.

    אסור לשכוח שזאת העבודה שלהם להפגין ולדבר נגד ישראל מול כל העולם. ואני לא מתכוון ל"חיילים" שמניפים דגלי פלסטין מול הקריה בהפגנות כל פעם שיש מבצע בעזה – אלה רובוטים דמויי אדם שאין שום מצפון או קול פנימי ושום אפשרות לחשוב ולהביע דעה בעצמם אם זה לא נכתב להם מראש. אני מדבר על ראשי הארגון – הם מקבלים משכורת. צריך רק למצוא את "הלקוח".

  2. יש לבטל אזרחות אנשים כאלה ולהוקיעם מהחברה.
    הם מוזמנים לעבור לגור עם הפלסטינים או בכל מקום אחר בעולם הערבי ולנסות למתוח ביקורת ולו הזעומה על משטרים אלה.
    אל תנצלו את הדמוקרטיה להרס המדינה שנותנת לכם חיים.

Back to top button