חדשות הארץמבזקיםרצועת עזה

חמאס: "הצעדות יימשכו", פלגי ההתנגדות מאחדים כוחות מול ישראל

חבר הלשכה המדינית של חמאס, חליל אל חייה התייחס הערב (חמישי) לפגישה עם משלחת המודיעין המצרית מוקדם יותר היום ואמר, "הבהרנו לחברי המשלחת כי צעדות השיבה יימשכו עד להשגת מטרותינו ובראשן הסרת המצור באופן מוחלט מעל רצועת עזה.

ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה אמר לנציגי המודיעין המצרי כי "חמאס לא יוכל למנוע מהצעירים לצאת להפגנות אך נפעל בכדי להפחית את אירועי האלימות" המצרים הבהירו כי ישראל רצינית מאוד לגבי אפשרות של פעולה צבאית ברצועת עזה על מנת להפסיק את אירועי האלימות והדגישו כי אם המצב יצא משליטה לא תהיה למצרים אפשרות לסייע להם לעצור את ישראל.

בתוך כך, גדודי סלאח א-דין, הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית הודיעו כי בשעות הקרובות ימסרו לתקשורת הודעה חשובה. ייתכן מאוד ותהיה זו הודעה דומה להודעות הזרוע הצבאית של חמאס והזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי שאיימו כי אם ישראל תפתח במלחמה יגיבו מיד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בישראל, שידרו ערוצי הטלוויזיה את כוחות צה"ל בשטח הכינוס מול רצועת עזה והארגונים ברצועת עזה מאותתים לישראל כי פלגי ההתנגדות מאוחדים ויגיבו יחד במקרה של תקיפה ישראלית.

בשטח נראה כי הפלסטינים לא מתכוונים לפנות לרגיעה וגם בשעה זו יחידת ההתשה הלילית של חמאס תפסה את עמדותיה סמוך לגדר המערכת במספר מוקדים. כ-1,000 מחבלים מתפרעים בשעה זו, מיידים אבנים, מטענים מאולתרים, רימונים ובקבוקי תבערה.

גדודי סלאח א-דין, הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית

2 תגובות

  1. ביבי פחדן
    ביבי פחדן
    ביבי פחדן
    ביבי פחדן
    ביבי פחדן
    ביבי פחדן
    ביבי פחדן
    ביבי פחדן
    ביבי פחדןביבי פחדן ביבי פחדן ביבי פחדן,ביבי תתפטר

  2. מספיק תורידו את הראשים הבא אחריו נראה לי קצת ישקשק יותר הרבה זמן לא הורידו להם את המנהיג והוא הרים את האף שלו האמריקאים מזמן היו שולחים אותו מתחת לאדמה מפורק לחתיכות של 50 גרם

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח