בידורמבזקיםספורט

גל פרידמן הציע למכירה את מדליית הזהב, "מעשה שאין עושים"

הגולש הישראלי גל פרידמן, הספורטאי הישראלי היחיד שזכה במדליית זהב, אותה קיבל בשנת 2004 במשחקים האולימפיים באתונה הציע את המדליה למכירה ברשת האינטרנט ועורר תהיות רבות בנוגע לנסיבות. פרידמן כתב בדף הפייסבוק שלו, "מחפש תותח אי ביי, שמבין במכירה פומבית של פריט נדיר היחיד מסוגו בארץ".

חבריו בפייסבוק של פרידמן לא נשארו אדישים לפרסום הלא שגרתי של הספורטאי. אחד מהם כתב: "לא משנה מה מצבך הכלכלי ואם נפלת בעיסקה לא מוצלחת אל תמכור את המדליה זה מסמן את אחד הרגעים הגדולים בספורט הישראלי האולימפי. מקווה שתשקול שוב – הדבר הזה צריך להיות אך ורק אצלך.

אחר כתב, "פוסט עצוב ביותר אחי אחד כמוך אמור להיות אימפריה בתחום הגלישה והספורט הימי עצוב מאוד לראות פוסט כזה מאגדה כמוך!!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתגובה אחרת כתב הגולש, "תכלס זה יום עצוב לספורט הישראלי אם מדליסט הזהב היחידי אי פעם נאלץ למכור את המדליה שלו, מאוד מקווה שזה לא נכון הגיע הזמן שיתחילו לדאוג פה לספורטאים במקום לממן קליפים לשרת הספורט במאות אלפי שקלים"

הוועד האולימפי בישראל נחשף אף הוא לפרסום של פרידמן המציע את המדליה למכירה ומסרו, "למדנו ביממה האחרונה מכלי התקשורת שהגולש גל פרידמן שזכה במדליית זהב במשחקים האולימפיים באתונה 2004 ובמדליית ארד במשחקים האולימפיים באטלנטה 1996 – בוחן אפשרות למכור את מדליית הזהב בה זכה.

ככל שהרצון למכור את המדליה האולימפית, משאת נפשם של כל ספורטאי העולם, מבטאת מצוקה כלכלית כלשהי של פרידמן, אנו בטוחים שיש דרכים אחרות להתמודד עם קושי במידה וקיים".

"גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל שוחח הבוקר עם פרידמן והציע לו את עזרת הארגון וביקש ממנו לשקול דרכים אחרות למציאת פתרונות לבעיות עמן מתמודד, ולא למכור את המדליה האולימפית".

יגאל כרמי יו"ר הוועד האולימפי בישראל אמר כי "מכירת מדליה אולימפית היא מעשה שאין עושים".

Back to top button