חדשות הארץמבזקיםתאונות דרכים

התאונה הקטלנית בדרום: שני הרוגים ו-3 פצועים, בהם פצוע קשה

גבר כבן 60 וצעיר בשנות ה-20 נהרגו לפני זמן קצר (שבת) בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בכביש 25 סמוך לצומת דימונה לכיון המחצבה. מדובר בתאונה בין שלושה כלי רכב שאחד מהם התהפך בתעלה בצד הדרך.

בתאונה הקטלנית נפצעו בנוסף שלושה בני אדם. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו במסוק מד"א לבית חולים סורוקה בבאר שבע צעיר בשנות העשרים במצב קשה מעורפל הכרה, עם פגיעה רב מערכתית, צעיר בשנות העשרים במצב בינוני יציב, בהכרה מלאה, עם חבלה רב מערכתית וגבר כבן 40 במצב קל עם חבלות. שני נוסעים נוספים נבדקו במקום ולא נזקקו לפינוי.

פאראמדיק מד"א אורגד כהן סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו רכב הפוך בתעלה בצד הדרך ומחוץ לרכב שכבו שני צעירים בשנות העשרים, הנהג היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום, הצעיר השני היה בהכרה מעורפלת וסבל מפגיעה רב מערכתית, על הכביש היו שני רכבים נוספים, באחד מהם בכסא שליד הנהג ישב גבר כבן 60 מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותו, מהמושב האחורי חולץ צעיר בשנות העשרים בהכרה מלאה עם חבלה רב מערכתית במצב בינוני ונהג הרכב כבן 40 סבל מחבלות קלות. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים בשטח ופינינו אותם למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותם לבית החולים, שני נוסעים מהרכב השלישי טופלו במקום ולא נזקקו לפינוי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צילום: דוברות מד"א

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

תגובה אחת

Back to top button