חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו: "נחושים לפעול כדי להגן על עצמנו, פועלים בכל המרחב"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסייר בשעה זו (חמישי) על המשחתת האמריקנית שעגנה בנמל אשדוד.

ראש הממשלה נתניהו אמר: "אנחנו כאן בביקור ראשון מזה 19 שנים של משחתת אמריקנית בנמל אשדוד. יש משמעות לביקור הזה. זה מסמל את הברית העמוקה בין ישראל לארה"ב. המשחתת הזאת פועלת מול הטרור בסוריה, והברית בין ישראל לארה"ב הדוקה מאוד בכל כך הרבה תחומים, הדוקה במיוחד בתחום הביטחוני."

נתניהו הדגיש, "אנחנו נחושים לפעול כדי להגן על עצמנו מול ההתבססות האיראנית הצבאית בסוריה ונגד פעילות הגרורות שלה. הנשיא טראמפ נתן תמיכה מלאה למדיניות שלנו והעובדה שהמשחתת הזאת מבקרת כאן היום זה ביטוי לאותה תמיכה אמריקנית. אני חושב שהמסר הזה נקלט ברחבי המזרח התיכון, ואני חושב שהוא נקלט אפילו מעבר למזרח התיכון. "

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אני רוצה לומר דבר נוסף" אמר נתניהו, "היום חשפנו מנהרה נוספת, אנחנו בשיטתיות מפרקים את היכולת המנהרתית של חמאס, הם צריכים להבין שלא כדאי לנסות אותנו."

"ובאשר ליהודה ושומרון" אמר נתניהו "אנחנו נחושים לפעול נגד הטרור בכל מקום, למצוא את המרצחים, למצוא את המפגעים – אנחנו פועלים בכל המרחב – סוריה, עזה ובמקומות רבים אחרים שלא אפרט, בכל הנחישות הדרושה כדי לשמור על ביטחון ישראל".

כעת ראש הממשלה בנימין נתניהו ושגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן מסיירים על המשחתת האמריקנית יחד עם מפקד המשחתת. בעוד זמן קצר ישתתפו רה"מ נתניהו והשגריר פרידמן יחד עם בכירים נוספים בטקס לציון 243 לחיל הים האמריקני על סיפון המשחתת שם יישא דברים ראש הממשלה נתניהו.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח