חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: הכו וחנקו למוות צעיר בן 19 מקריית ים בשל חוב כספי

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לפני זמן קצר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד בגין אבטם טורה בן 29 מקריית מוצקין ומור קריספי בן 21 מקריית ים בגין עבירות של עבירות של קשירת קשר לפשע, חטיפה לשם רצח או סחיטה , רצח במזיד וסחיטה בכוח.

מעובדות כתב האישום עולה כי בין הנאשמים לבין המנוח מאיר סלומון ז"ל, בן 19 מקריית ים היה סכסוך על רקע חוב כספי בסך אלפי שקלים. עקב כך קשרו הנאשמים קשר לחטוף את המנוח ולסחוט אותו.

ביום 26/8/18 בסביבות השעה 13:30 הגיעו הנאשמים לבית המנוח ברחוב ההסתדרות בקריית ים והחלו דופקים ובועטים בדלת, תוך שהם דורשים מהמנוח לפתוח את הדלת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המנוח פתח לנאשמים את הדלת, והם נכנסו לתוך הבית, והחלו מכים אותו באמצעות ידיהם, חונקים אותו ושואלים היכן הכסף שהוא חב להם.

בהמשך חטפו הנאשמים את המנוח מביתו, במטרה לסחוט אותו ולאיים עליו כדי לקבל את החוב. הנאשמים לקחו אותו בכוח מהדירה, תוך שהם גוררים אותו במדרגות הבניין, חונקים אותו, ממשיכים להכות אותו ומאלצים אותו לעלות למונית אותה הזמינו מבעוד מועד. במהלך הנסיעה המשיכו הנאשמים להכות את המנוח באמצעות ידיהם, כשהם מקללים אותו ומאימים עליו שאם לא יחזיר את הכסף יעשו לזה סוף.

המנוח בכה, ביקש שיעזבו אותו ואמר שיחזיר להם את הכסף. הנאשמים הורו לנהג המונית לנסוע לרחוב צאלון 16 בקריית ים, שם ירדו הנאשמים עם המנוח, תוך שהם חונקים, מושכים וגוררים אותו לתוך הבניין.

בהמשך, ועל מנת להניע את המנוח להשיב להם את החוב, המשיכו הנאשמים להכות את המנוח בידיהם ובאמצעות עצמים קהים, בכל חלקי גופו וחסמו את פתחי הנשימה של המנוח עד שגרמו במזיד למותו.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח