בידורחדשות הארץמבזקים

אורן חזן חטף מתקפת תגובות זועמות בעקבות פוסט שפרסם

אתמול (רביעי) בערב נישאו בחתונה סודית, מגישת הטלוויזיה לוסי אהריש ושחקן פאודה צחי הלוי. החתונה גררה לא מעט איחולי "מזל טוב" ופרגון אך גם תגובות של אחרים שפחות קיבלו בטוב את החתונה בין המוסלמית ליהודי.

בין התגובות הבולטות היו של ח"כ אורן חזן שצייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתינו ולמנוע מעוד צאצאים יהודים להמשיך את השושלת היהודית, להפך היא מוזמנת להתגייר. כן מאשים את צחי המתאסלמלוי שלקח את פאודה צעד אחד רחוק מדי – אחי צא מהסרט. לוסי זה לא אישי, אבל דעי, צחי אחי ועם ישראל עמי, די להתבוללות!"

התגובה של ח"כ אורן חזן הובילה לסערה ברשת ולתגובות זועמות כנגדו. בין התגובות כתבה רוני לינדר, "אתה בושה לכנסת ולעם ישראל היקר לך כל כך. גזען חשוך ומרושע. אפילו הפטריוטיות המעוותת שלך נשמעת כל כך לא אמינה. זו פשוט החלטה מושכלת שגזענות תעזור לך בפריימריז. בוז".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתגובה אחרת של עמותת "כולן" נכתב, "אתה גזען דוחה, שזה כבר ידענו, גם מיזוגן דוחה, שזה גם לא חדש לנו. לציוץ הזה אין זכות קיום מראש, אבל בטח ובטח שהוא לא ראוי עבור חבר כנסת (למרות שאנחנו יודעות שאתה לא לבד). אף אישה, יהודיה או מוסלמית או בכלל, היא לא רחם לשירות השושלת היהודית. תתעסק בעניינים של עצמך. אהבה היא אהבה."

ח"כ חזן ש"זכה" למאות תגובות נגד הציוץ שפרסם לא נשאר חייב וצייץ לפני זמן קצר, "התגובות שלכם, שמנסות להפוך את ההתבוללות למעשה נכון והירואי, מסבירות למה התכוונו רה"מ נתניהו ויו"ר המחנ"צ גבאי כשאמרו: "השמאל שכח מה זה להיות יהודי" תתביישו. אתם לא תוקפים אותי, אתם תוקפים את העם היהודי ופוגעים בו! ההתבוללות היא אסורה. אנחנו עם קטן ואם לא נשמור על עצמנו – ניעלם!"

11 תגובות

  1. כל מי שמתחתנת עם ערבי זונה בת זונה
    וכל יהודי שמתחתן עם ערביה הוא אפס שלא שווה להיקרא יהודי כלב בן כלב

  2. כשמשווים את ה"נזק" שבחתונה לבין הנזק שאורן חזן מביא על העם היהודי…. בעצם אין השוואה. מזל טוב לכל אדם שמתחתן מאהבה, בלי הבדל דת, גזע ומין! ואורן חזן צריך להתפטר. אדם בלי תרבות, בלי מוסר, בלי השכלה, בלי חינך, בלי ידע היסטורי, חסר טאקט ושיקול דעת… הוא לא אמור להיות חבר כנסת

  3. למי לא ברור שזה לא תקין? יהודי מתחתן עם מוסלמית? הם איבדו כל קשר ליהדות. התייוון לגמרי הצחי הזה

  4. אורן חזן היחיד עם הביצים להגיד את האמת. יהודים לא מתבוללים. שתתגייר או שתתנדף מפה

  5. אורן חזן תותח והוא צודק. וכל מי שחושב אחרת אדיוט.
    עם הנצח לא מפחד! ונצח ישראל לא ישקר!( השמאלנים אוהבי הערבים כן ישקרו..)

  6. כאשר עושים השוואה בין הנזק של לוסי אהריש אים היא תתגייר , כאשר המוסלמים משופעים מאוד מאוד , בכוח אדם , ביחס למספר היהודים ולנזק שיגרם לעם היהודי ( קרעים בעם , ובעברם ההיסטורי : גלויות , רדיפות , וניסיונות השמדה על ידי הנאצים ) , מותר לעם היהודי לנסות לשמור על הילודה , ולמזער קרעים , למען העתיד .

  7. הוא כל כך טיפש אורן חזן שזה לא להאמין שהוא בכלל חבר כנסת. עצם נוכחותו בכנסת ישראל מלמד על הרמה של נבחרי הציבור שלנו. חייבים לעלות ברמה ולהחליף כמה מביכים כאלה שיושבים שם.

Back to top button