חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

הנשיא ביקר את משפחותיהם של קים וזיו ז"ל שנרצחו בפיגוע בברקן

בטרם המריא לביקורו המדיני בדנמרק, נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין קיים היום (שלישי) ביקורי תנחומים בבתי משפחותיהם של קים לבנגרונד-יחזקאל ז"ל וזיו חג'בי ז"ל שנרצחו בפיגוע הירי באזור התעשייה ברקן ביום ראשון האחרון.

בביקורו בבית משפחת לבנגרונד-יחזקאל, הנשיא פגש את הוריה של קים ז"ל רפאל וחווה, את בעלה גיא ואת בני משפחתה.

"עם ישראל כולו איתכם," אמר הנשיא "אני מרגיש שככל שאני לומד ושומע יותר על קים, האישה הצעירה הנפלאה, אני נחשף אל אדם מיוחד. נפש מיוחדת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"קים הייתה אשת חיל אמיתית, פועלת תמידית עבור זכויות בעלי החיים, אופטימית וחייכנית, רעיה ואמא מדהימה," סיפרו בני משפחתה לנשיא.

הנשיא דיבר על הצער העמוק ותחושת הכאב מול המציאות הנוכחית ואמר: "אותנו לא יוציאו מהארץ הזאת. זאת ארצנו ומדינתו," הדגיש הנשיא "אנחנו נמצאים פה מאז שחזרנו לארצנו ואנחנו צריכים לאחוז את החרב מוכנה."

לאחר מכן, קיים הנשיא ביקור תנחומים בבית משפחת חג'בי. הנשיא פגש את הוריו של זיו ז"ל יחזקאל ואיריס, את אשתו נטלי ואת ילדיו. הנשיא חיבק בחום את בני המשפחה ושמע על דמותו המיוחדת של זיו ועל הגאווה שחש מילדיו כאבא מסור. מנהל המפעל בו עבד סיפר לנשיא על חריצותו והאהבה שבה ביצע את עבדותו תוך השקעה עצומה.

הנשיא הודה למשפחות על אצילות הנפש שגילו בהסכמתם לתרומת איברים והדגיש כי זכרו של זיו ודמותו כאיש משפחה ומעשה ילווה אותנו תמיד.

צילום: מארק ניימן/לע"מ
Back to top button