חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ זנדברג: "תדע כל אם עבריה מי מנהל את המדינה הזאת"

יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג התייחסה היום (שישי) למצב הביטחוני המתוח ברצועת עזה והחשש מפני הסלמה שתדרדר למלחמה בין ישראל לפלסטינים ואמרה כי מדובר בימים של הכרעות מדיניות.

לדבריה, "אנחנו עומדים בפני בחירה קריטית בחזית הדרומית. מצד אחד תופי המלחמה הולמים במלוא עוצמתם. השריפות חזרו לנגב המערבי, הבנק העולמי מתריע מקריסת הרצועה, מערכת הביטחון מזהירה מסבב אלימות קרוב ומספר הנפגעים וההרוגים בצד הפלסטיני עולה מידי שבוע. מצד שני קראנו היום בידיעות אחרונות ראיון עם יחיא סנאוור, מנהיג החמאס בעזה, שאמר דברים שלא נשמעו מעולם ממנהיג חמאס."

ח"כ זנדברג אומרת כי "כרגע על הפרק הסדרה או מלחמה, והבחירה קרובה. ממשלת ישראל הרי מדברת עם חמאס. אז אם אפשר לדבר על עסקאות שבויים ואפשר לדבר על הפסקת אש אחרי מלחמה – למה אי אפשר לדבר על זה לפני ולחסוך את ההרוגים והדם? ההסדרה כרגע תקועה בגלל שאין רצון אמיתי להכניס את הרשות הפלסטינית לתמונה ולדבר על הסדר רחב יותר, מה שיגבה מחיר מההתנחלויות, ואת זה ביבי לא מוכן בשום אופן לשלם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לפני שאנחנו שולחים את חיילינו לקרב ומציבים חיי אדם בסיכון, המחוייבות של ממשלת ישראל כלפי האזרחים, כלפי תושבי עוטף עזה וכלפי החיילים היא להפוך כל אבן על מנת לשנות את המציאות ולהוביל לשקט. אסור להשאיר אף דלת סגורה במו"מ ישיר, עקיף או בסיוע הקהילה הבינלאומית. אין מאמץ חשוב ומוסרי מזה. אסור שדם ואלימות יהיו הפקר כי מישהו בממשלה הזאת מפחד להצטייר כפשרן."

"אבל" אומרת זנדברג, "בזמן שעזה בוערת לשרי הממשלה יש דברים חשובים יותר. בנט וליברמן, שני גנרלים מטעם עצמם, מנהלים קרקס מביך של השמצות אחד כלפי השני. אותו נפתלי בנט, שבזמן מבצע צוק איתן עזב את תפקידו בקבינט והלך להפריע לכוחות בשטח, לתפוס כמה תמונות ולהתפלל עם הלוחמים. ואותו אביגדור ליברמן שהטיף נגד שר הביטחון דאז והתרברב כיצד הוא היה מחסל את החמאס וכובש את הרצועה – וכל זה לפני ארוחת הבוקר. ומולם השרים קרא ורגב שדווקא שופעים אהבה כלפי ראש הממשלה. במופע חנופה מביך שלא היה מביך את אחרונת רפובליקת הבננות. תדע כל אם עבריה מי מנהל את המדינה הזאת."

יו"ר מרצ ח"כ תמר זנדברג. צילום: אתר הכנסת

11 תגובות

  1. רק שתדעי שכול אם עבריה וילדיה מצביעים שוב ושוב למנהיג בנימין נתניהו מנהיג חזק לבטחון ישראל

  2. תמר מי את בכלל בוגדת עוכרת ישראל את לא רצויה במדינה תעברי לעזה שם מקומך תתבישי  לא רואה את האמת אחים שלך הערבים רוצים לחסל אותנו את וחבריך מהשמאל עוזרים להם

  3. אנחנו זוכרים טוב מאד מה קרה שמר״צ היו בממשלה.בעיקר זוכרים אלה שנהרגו או נפצעו להם קרובים.מה רוצה עכשיו זנדברג,שוב לייצר פיצוצים ברחובות?

  4. מי מדברת ? זו שהניחה פרחים על קבר רב המרצחים יאסר עראפת יימח שמו .
    זו ששיקרה במצח נחושה שלא היה לה כול קשר עים הפרסומאי …
    האם אפשר להאמין לה במשהו ?

  5. תמר זנברג מדברת מגרונם של התנועה המשוטפת כנראה שהיא מחפסת זרג ערבי בגלל זה יש לה חיבה יתרה לערביי עזה .

  6. הרי אין לך שמץ של מושג מה באמת הממשלה הקבינט ושאר העוסקים בבטחון ישראל עושים כדי לפתור בעיה סבוכה זו.
    וממש להעריץ אותך על הפרשנות הילדותית והשטחית של המצב
    קחי עצה בחינם
    אם אין לך דבר חכם לומר ( וכנראה אין לך) אז פשוט תשתקי וכך לא יידעו עד כמה את מנותקת מהמציאות

  7. רק מירי רגב תחסל את החמא"ס
    היחידי שיכול להוציא את הנשק מהחמא"ס הוא אבומאזן יעלה לו בשפיכות דמים
    אבל יוציא את הטילים מעזה
    מירי חיסלה הרבה קצינות בצה"ל עד שהגיעה לדוברת צה"ל
    וחיסלה עוד עד שהפכה שרת תרבוש
    היא תעלה את קיצבת הזיקנה לקשישים לא כמו בובי נתניהו ל-₪1535 בלבד לחודש

  8. מי את בכלל תמר זנדברג שתטיפי לנו מוסר ירוד כל כךךך ??!! אם יש לך כבוד עצמי תעזבי מדינתנו לאלתר ותגורי לך בראמאללה !! ואל תשכחי להעמיס את כל מיפלגת 'מרצ' הבוגדים שמשמשים גיס חימישי איתך לשמה !!!

Back to top button